Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

van al dat bier gisteren ook nog is de kakkerij vandaag

jordy doet me denke aan russian bear toevallig familie?

-The sims 3 + uitbreidingspakket.
-mafia II
-bassie en adriaan Europa+Amerika

gedownload, awww yea (feelsgood)

Morgen zware toets, zit nog te wachten op zo gast; moet serial code van outlook 2007 hebben maar hij stuurt niks !

Vroeg naar school en half 6 thuis zijn, straks trainen en dan weer de boeken induiken.

ohja en ik werd wakker met het feit dat zyzz dood is

bouw jij er eentje voor me dan :)

Gewoon hete douche maken anders, ik doe altijd warme kraan helemaal open, dan koude kraan beetje open dat het best heet is als ik eronder sta. ALs ik er dan aan gewend ben draai ik koude kraan ietsjes dicht, dat het TE heet wordt, dan wen ik er weer aan en zo ga ik door tot die koude kraan bijna dicht staat.

Je ballen hangen dan op je knieen naar 20min en alles is rood, nadeel is wel als je dit naar je training doet geen pomp meer hebt.

4 prutsers op de tram die tot 4 keer toe hun voet tussen de tramdeur staken waardoor de deur niet dichtkon en ik mijn trein dreigde te missen.

Heb eens goed van mijn oren gemaakt en dan zijn ze de volgende halte weggevlucht toen ik naar voren liep om ze een oorveeg te geven. Better luck next time. Ondertussen was ik wel opgefokt en kon ik nergens heen met mijn woede;

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 19:09 ----------

Gewoon hete douche maken anders, ik doe altijd warme kraan helemaal open, dan koude kraan beetje open dat het best heet is als ik eronder sta. ALs ik er dan aan gewend ben draai ik koude kraan ietsjes dicht, dat het TE heet wordt, dan wen ik er weer aan en zo ga ik door tot die koude kraan bijna dicht staat.

Je ballen hangen dan op je knieen naar 20min en alles is rood, nadeel is wel als je dit naar je training doet geen pomp meer hebt.

Doe ik ook. Vreemd hoe ver je daar kan in gaan als je dat doet. Ik schrik er soms zelf ook van. Geen idee of het gezond is.

Terug
Naar boven