AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jee i'm in :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn kijk die bicep van Jay nog steeds.

Oke; dus net ff een epic momentje. Dacht heerlijk te kunnen schijten, had toevallig koffie erbij van de senseo en toen ik klaar was blijkt wc papier op te zijn gvd. Nu dacht ik, **** it ik gebruik wel een washandje, maar die waren ook op. Dus maar uitgekleed en ff in de douche gaan staan.... lol nu weer fris en fruitig en heb ik me huis weer gebarricadeerd voor al die wijven die op m'n ax chocolad man lucht afkomen.

Umad?

Yes u ****ing madddd!!!

Oke; dus net ff een epic momentje. Dacht heerlijk te kunnen schijten, had toevallig koffie erbij van de senseo en toen ik klaar was blijkt wc papier op te zijn gvd. Nu dacht ik, **** it ik gebruik wel een washandje, maar die waren ook op. Dus maar uitgekleed en ff in de douche gaan staan.... lol nu weer fris en fruitig en heb ik me huis weer gebarricadeerd voor al die wijven die op m'n ax chocolad man lucht afkomen.

Umad?

Yes u ****ing madddd!!!

:yarly:
Damn son .. you must be proud

Umad?

Yes u ****ing madddd!!!
geil

Wie is die buffe mofo op de achtergrond?

loool axe choco is zoooooo 2010:roflol:

ik heb axe excite, krijg je boner van

Haajajaj kijk deze, dacht dat ik een van de weinige was met excite lekkere geile lucht om me heen. Die africa had ik eerst ook.

2r2njw2.jpg

maak is picca van je geile body dan rijst

wow check die money rechtsonderr

!!!!!

Terug
Naar boven