AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.481
Of toen ik heen ging :

IMG_20190210_182601.jpg

• #105.487
Nu pas tijd gehad om alles te lezen, best jammer dat yasmine besloten heeft om weg te gaan, er was net zo'n gezellige groepssfeer ontstaan.

• #105.488
Eigenlijk hoort het allemaal thuis in het wat maakt je dag goed topic en niet hier?

• #105.489
De buren die hun hond altijd om 6:30 in de tuin doen en hem dan even 5 min laat blaffen. Ga gewoon een rondje lopen luie donders.

• #105.490
  • #105.491
Vandaag naar het ziekenhuis, trainen zal even gedaan zijn.
Best klote, zeker nu het zo lekker loopt...

• #105.492
  • #105.493
  • #105.494
Facking verkoudheid ! Slechte nacht achter de rug, elk uur ofzo wakker, happend naar adem, neus snot-toe en keelpijn pffff :mad:
nu barstende hoofdpijn...
Hopelijk tegen vanavond beter dat ik toch nog kan gaan trainen...

• #105.495
Facking verkoudheid ! Slechte nacht achter de rug, elk uur ofzo wakker, happend naar adem, neus snot-toe en keelpijn pffff :mad:
Wordt het een lange week? :(

• #105.496
Mischien beter wat rust nemen? voorkomen dat het er echt inhakt... herstel duurt dan alleen maar langer... :(
Beterschap

• #105.497
  • #105.498
Ziet er wel naar uit...

Wil m'n trainingsritme zo weinig mogelijk onderbreken, en deze keer eens doorzetten...
Dat snap ik.. logisch... maar als je er alleen maar beroerder van wordt schiet het ook niet op.
Gewoon op het moment aan laten komen. Gaat het niet... ga dan niet jezelf "ziek" trainen.. Dan kan je daarna misschien nog langer niet.
Of pas het een beetje aan naar hoe je je voelt. Dat is ook nog een optie he! ;) ook al zal dat ook niet helemaal fijn voelen. :o

• #105.499
  • #105.500
Dat is wel het idee, ja, eerst zien hoe het gaat en indien écht nodig, aanpassen of dan toch maar naar huis & dokter gaan...

Terug
Naar boven