Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iig wel schoenen uit

Heb precies liever schoenen aan eigenlijk.
Is dat een burberry tas?
Ja hoor, bijna goed. Burberry ziet er alleen nèt ietsje anders uit, 't is te zeggen: modieus

De buren die hun hond altijd om 6:30 in de tuin doen en hem dan even 5 min laat blaffen. Ga gewoon een rondje lopen luie donders.

Ja, wat is deze ineens?! Of een troll of gekidnapt door nonkel Marcel of de hormonen van zijn vrouwtje zijn besmettelijk. @Tidus FFX
Heeft @yasmine hem weggepest zoals sommigen Yasmine (en ixy) hebben weggepest?

Feel free to join.
Ja hoor, krijg ik weer de schuld.
History repeats![]()

Wordt het een lange week?Facking verkoudheid ! Slechte nacht achter de rug, elk uur ofzo wakker, happend naar adem, neus snot-toe en keelpijn pffff
nu barstende hoofdpijn...
Hopelijk tegen vanavond beter dat ik toch nog kan gaan trainen...

Mischien beter wat rust nemen? voorkomen dat het er echt inhakt... herstel duurt dan alleen maar langer...Facking verkoudheid ! Slechte nacht achter de rug, elk uur ofzo wakker, happend naar adem, neus snot-toe en keelpijn pffff
nu barstende hoofdpijn...
Hopelijk tegen vanavond beter dat ik toch nog kan gaan trainen...

Mischien beter wat rust nemen? voorkomen dat het er echt inhakt... herstel duurt dan alleen maar langer...
Beterschap
Dat snap ik.. logisch... maar als je er alleen maar beroerder van wordt schiet het ook niet op.Ziet er wel naar uit...
Wil m'n trainingsritme zo weinig mogelijk onderbreken, en deze keer eens doorzetten...
ook al zal dat ook niet helemaal fijn voelen. 
Ziet er wel naar uit...
Wil m'n trainingsritme zo weinig mogelijk onderbreken, en deze keer eens doorzetten...