AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.521
Wut??
Dan heb je de afgelopen 3.5 jaar iets grondig verkeerd gedaan ...

Dus mijn inziens staat jouw post verkeerd. Dit moet zijn: “ik ga na 3.5 jaar eindelijk weer 2000 kcal eten”, te plaatsen in het “wat maakte vandaag jouw dag goed” topic
Heb zolang 1600-1700 kcal gegeten, gebeurde niets, viel niet af of kwam niet bij. Maak je ook geen progressie mee zo dus maar eens kijken wat er op 2000 gebeurt. En de eventuele extra kilo's even accepteren. Mentaal is het gewoon lastig :help:

Heb toen ik 15 was een jaar lang 800 kcal gegeten per dag en woog toen 46kg. Het is daar ergens mis gegaan met m'n metabolisme denk ik ??? En tijdje erna naar 1700 gegaan en nooit meer hoger gegaan. Nu dan na 3 jaar een sprong verder naar 2000 wagen.

• #105.522
Heb zolang 1600-1700 kcal gegeten, gebeurde niets, viel niet af of kwam niet bij. Maak je ook geen progressie mee zo dus maar eens kijken wat er op 2000 gebeurt. En de eventuele extra kilo's even accepteren. Mentaal is het gewoon lastig :help:
Before pics? :wanker::eyebrow:

• #105.525

Heb toen ik 15 was een jaar lang 800 kcal gegeten per dag en woog toen 46kg. Het is daar ergens mis gegaan met m'n metabolisme denk ik ??? En tijdje erna naar 1700 gegaan en nooit meer hoger gegaan. Nu dan na 3 jaar een sprong verder naar 2000 wagen.
Wow, das een heftig verhaal...
Snap dat het mentaal even moeilijk kan zijn en dat je even een "knopje" gaat moeten omdraaien, maar het is uiteindelijk allemaal een kwestie van gewenning en gewoonte. Eerst lijken die 2000 kcals mss een enorm beest en "veel te veel", maar binnen de kortste keren ben je hier ook gewoon aan geraakt en sta je er zelfs niet meer bij stil. Doorzetten dus nu! Succes :thumbs:

• #105.526
mail gekregen van mijn baas dat er tijdens werkbespreking is aangegeven dat ik mijn telefoon minder vaak moet gebruiken en of ik me hier aan kan houden:windup::emo:
collega's more like verraders gvd :bang:

• #105.527
Tijdens een werkbespreking is aangegeven dat jij te veel met je telefoon bezig bent en dat krijg je van je baas via de mail? Lekkere communicatielijnen daar. Wat doe je voor werk?

• #105.528
Tijdens een werkbespreking is aangegeven dat jij te veel met je telefoon bezig bent en dat krijg je van je baas via de mail? Lekkere communicatielijnen daar. Wat doe je voor werk?
ik hoor er niet bij, ben alleen hulp voor op zaterdagen;) ik ben apotheekmedewerker :wizard:

• #105.532
mail gekregen van mijn baas dat er tijdens werkbespreking is aangegeven dat ik mijn telefoon minder vaak moet gebruiken en of ik me hier aan kan houden:windup::emo:
Ik hoop dat je niet aan het werk was terwijl je dit schreef. ;)

• #105.536
:heart::heart:
Dat verdient wel super lekker voor wat je doet. Toch?
I wish :( ik ben geen assistent, maar een medewerker. dat is een stapje lager, waar je geen diploma voor nodig hebt. ik krijg helaas gewoon minimumloon wat dat betreft :emo: maar dat maakt verder niet uit voor die 8 uurtjes in de week, staat goed op m’n CV voor later wanneer ik klaar ben met m’n studie :)
was het gisteren een zaterdag dan? :windup:
:roflol:

• #105.537

Heb ik ook gehad. Voorheen was ik 5+gb nodig. Nu kom ik net tot de 3. Mooie is ik heb net een nieuw abonnement van 10gb afgesloten :(.

• #105.538
Heb ik ook gehad. Voorheen was ik 5+gb nodig. Nu kom ik net tot de 3. Mooie is ik heb net een nieuw abonnement van 10gb afgesloten :(.
:roflol: arme wij!!! we horen gewoon te kunnen slacken onder baas zn tijd!!

het nare is ook nog eens dat ik m’n telefoon niet eens vaak gebruik, maar toevallig wanneer ik dat wel doe, een collega langsloopt of een vraag voor me heeft waardoor ik het dus wegstop en ze ‘t opmerken :emo::(

• #105.539
:roflol: arme wij!!! we horen gewoon te kunnen slacken onder baas zn tijd!!

het nare is ook nog eens dat ik m’n telefoon niet eens vaak gebruik, maar toevallig wanneer ik dat wel doe, een collega langsloopt of een vraag voor me heeft waardoor ik het dus wegstop en ze ‘t opmerken :emo::(

Maar wat heb je op je telefoon te checken? Verhoudingen bij het maken van medicijnen toch? ;)

• #105.540
Maar wat heb je op je telefoon te checken? Verhoudingen bij het maken van medicijnen toch? ;)
"ik vind het jammer dat desbetreffende collega's niet eerst naar mij toegekomen zijn, dan had ik ze gewoon kunnen vertellen dat ik het farmaceutisch kompas uit mijn hoofd aan het leren ben om beter te presteren op de werkvloer."

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven