Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.061
Wat bedoel je dan met poppenkast? Dat iedereen verontwaardigd is en dat Rutte het overleg heeft opgeschort?

• #107.063
  • #107.065
Mooie natuurbegrafenis voor het beestje. :o
Politie erbij en hebben op brancard gelegd en meegenomen onder een laken. Als ik niet beter wist had ik gedacht dat het om een babylijk zou kunnen gaan.
Morgen 220kg squat even reppen. Lang nie gedaan. Vandaag is het pizzadag, morgen is het heavy ass weight legday
Als je lang iets niet hebt gedaan en slechts tot 2 reps komt, terwijl je ooit slechts 4 reps hebt kunnen doen, spreek je niet over "even" en "reppen". Of het is een manier om het voor jezelf te "downen" zodat je minder waarde eraan hecht. Maar dat strookt dan weer niet met de aankondiging.

Laatst bewerkt:
  • #107.068
Ze zijn aan het sporten ook al is het "maar met tientjes". Meteen mensen beledigen om hun fysiek waarvan je niet eens weet hoe lang ze bezig zijn. Damn, grow up.
Nee die doelgroep die ik benoem en omdat ik ze “dik” noem, zijn juist diegene die er een zooitje van maken en niets opruimen.

• #107.070
Wat bedoel je dan met poppenkast? Dat iedereen verontwaardigd is en dat Rutte het overleg heeft opgeschort?

Dat idd en dat snelwegen afgezet worden, de antiterreur ninja turtles die doelloos op PD rondrennen, het calamiteitenhospitaal dat ingericht is -alsof er een natuurramp heeft plaatsgevonden- opschaling naar dreigingsniveau 5, de hele stad vergeven van politie die geen idee heeft waar ze mee bezig is, openbaar leven dat stilgelegd wordt,
kortom de trukendoos die opengetrokken wordt omdat er geschoten is?
Er wordt elke dag wel ergens geschoten in dit land, kom de fuk op zeg, er is 'vermoeden van een terroristisch motief' gebaseerd waarop dan?
Maar goed met dit opgeblazen incidentje haalt nederland wel weer de wereldpers, onze eigen zielige versie van het Christchurch drama.
Wat een stumperlandje zijn we toch ook.

• #107.071
Ik vind vooralsnog dat de diensten goed werk leveren. De dader is voortvluchtig en wellicht zijn er meerdere mensen betrokken die gelijktijdig of vlak na het eerste incident willen toeslaan. Of inspiratie halen uit een dergelijk incident. Welk hoofd denk je dat er als eerst op het hakblok terechtkomt indien later blijkt dat mogelijk erger had kunnen voorkomen worden indien er meer voorzorgsmaatregelen getroffen werden. Die nu het overleg heeft opgeschort.

Laatst bewerkt:
  • #107.072
Dat idd en dat snelwegen afgezet worden, de antiterreur ninja turtles die doelloos op PD rondrennen, het calamiteitenhospitaal dat ingericht is -alsof er een natuurramp heeft plaatsgevonden- opschaling naar dreigingsniveau 5, de hele stad vergeven van politie die geen idee heeft waar ze mee bezig is, openbaar leven dat stilgelegd wordt,
kortom de trukendoos die opengetrokken wordt omdat er geschoten is?
Er wordt elke dag wel ergens geschoten in dit land, kom de fuk op zeg, er is 'vermoeden van een terroristisch motief' gebaseerd waarop dan?
Maar goed met dit opgeblazen incidentje haalt nederland wel weer de wereldpers, onze eigen zielige versie van het Christchurch drama.
Wat een stumperlandje zijn we toch ook.
:sukkeltje:

• #107.073
eindelijk een foto van @dreamy1 gevonden:
600lbs life.jpg

• #107.074
Ik vind vooralsnog dat de diensten goed werk leveren. De dader is voortvluchtig en wellicht zijn er meerdere mensen betrokken die gelijktijdig of vlak na het eerste incident willen toeslaan. Of inspiratie halen uit een dergelijk incident.

Komop man, dit is serieuze overkill.
Stemmingmakerij door de media draagt hier in grote mate toe bij naar mijn mening.

• #107.075
Ben jij die skinnyboy op die foto? :roflol:
Dat is wel een hele sterke belediging, zeker afkomstig van iemand waarbij zijn vetpercentage hoger is dan zijn iq. Al die kuurtjes, eiwit-ommeletjes, bcaa drankjes en waanbeelden over meisjes die je zouden willen en je ziet er nogsteeds uit als de gemiddelde snackbar bezoeker.

• #107.077
Komop man, dit is serieuze overkill.
Stemmingmakerij door de media draagt hier in grote mate toe bij naar mijn mening.
Fuk joe kneus? Snel je bericht verwijderen.:o

Meerdere locaties
Coördinator Terrorismebestrijding Pieter Jan Aalbersberg bevestigt in een persconferentie dat er op verschillende locaties is geschoten. De dader is voortvluchtig.

Daarom doen ze dat, maar blijkbaar ben je nog te dom om te poepen...

• #107.078
Er word gewoon een protocol uit de kast getrokken en uitgevoerd.

• #107.080
Fuk joe kneus? Snel je bericht verwijderen.:o

Meerdere locaties
Coördinator Terrorismebestrijding Pieter Jan Aalbersberg bevestigt in een persconferentie dat er op verschillende locaties is geschoten. De dader is voortvluchtig.

Daarom doen ze dat, maar blijkbaar ben je nog te dom om te poepen...

Fak jou kneus was het.

Jij bent niet alleen te dom om iets te onthouden ook ontbreekt je de intelligentie uit je eigen citaat te destilleren dat het om 1 dader gaat die om zich heen heeft geschoten zoals ik al zei.
En nou maar weer snel terug onder je steen, huphup.

Terug
Naar boven