Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.081
Er word gewoon een protocol uit de kast getrokken en uitgevoerd.
Precies, daarover vallen vind ik dan ook vrij achterlijk. Gewoon simpelweg een starttrigger in de Grip-procedure die hiervoor zorgt, en die procedure gebruiken we niet voor niets.

Het verleden heeft juist uitgewezen dat het modus operandi is om in korte tijd op verschillende plekken aan te vallen, dan wil je toch juist dat men door het gehele land wat actiever wordt.?

• #107.083
Fak jou kneus was het.

Jij bent niet alleen te dom om iets te onthouden ook ontbreekt je de intelligentie uit je eigen citaat te destilleren dat het om 1 dader gaat die om zich heen heeft geschoten zoals ik al zei.
En nou maar weer snel terug onder je steen, huphup.
Heb je teveel gesnoven of zo? Je slaat wartaal uit.

• #107.084
Ga er niet eens meer op in, hopeloos gevalletje.

• #107.085
Is er geschoten in Nederland? ;)

• #107.087
@dreamy1 ik zie dat de Tren begint te werken.

• #107.089
Skinnyboy :roflol::roflol:!!

• #107.090
@Potentie ik zie 2 verschillende ruzies ontstaan door elkaar heen wat een tijd om online te zijn

• #107.093
Niet echt verpest maar spierpijn in mijn billen niet te zuinig. Perfect squat machine zondag gedaan bij basic fit.

• #107.096
Moeilijk pijn in m'n linkerarm. Bij bewegen echt een stekende, zeurende pijn die door m'n hele arm trekt. Als ik het aandruk voelt het alsof ik een stroomschok door m'n hele arm heen krijg.
Even aankijken, anders maar even naar de dokter...

Iets overbelast ofzo? Geen idee, heb het sinds gister en niet bij het sporten gebeurt.

Terug
Naar boven