XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.181
  • #107.182
f**k! Weet je waar depijn vandaan komt? Heb je dat nog meer gehad?? Oppassen met de rug!
Ja helaas, ik ben een chronisch rugpatient (extreme vorm van scoliose, is aangeboren). Maar dat maakt de pijn er natuurlijk niet beter op. Gewoon afzien eigenlijk tot het wat mindert. Stress verergert de symptomen wel in toenemende mate (en laat ik daar nu net enorm veel van hebben tegenwoordig :() Thx voor je medeleven! :)

Edit bedankt :) @IRONic Pumper

Laatst bewerkt:
  • #107.183
Ja helaas, ik ben een chronisch rugpatient (extreme vorm van scoliose, is aangeboren). Maar dat maakt de pijn er natuurlijk niet beter op. Gewoon afzien eigenlijk tot het wat mindert. Stress verergert de symptomen wel in toenemende mate (en laat ik daar nu net enorm veel van hebben tegenwoordig :() Thx voor je medeleven! :)
Kan je niet geopereerd worden? Ik heb ook een zeer zware operatie aan de rug gehad (PLIF s1 l 5 l 4 fusie) en sindsdien is de pijn zo goed als verdwenen terwijl het voor de operatie zelfmoordgedachten opwekte (was erger dan hevige migraine, stel je voor)

• #107.184
Kan je niet geopereerd worden? Ik heb ook een zeer zware operatie aan de rug gehad (PLIF s1 l 5 l 4 fusie) en sindsdien is de pijn zo goed als verdwenen terwijl het voor de operatie zelfmoordgedachten opwekte (was erger dan hevige migraine, stel je voor)
Heb al bij vele chirurgen advies ingewonnen. Dit is echter verdeeld. De ene raadt het aan (maar wijst wel op mogelijkse serieuze complicaties); anderen zeggen dat het risico op permanente schade te groot is en willen het dan weer niet doen. Ik ben dus in dubio. Ik houd voorlopig de boot af. Maar ben er mij van bewust dat dit geen leven is. Is ook de reden waarom ik in beweging moet en wil blijven. Enerzijds doet het mijn rug fysiek deugd, anderzijds is het ook mentale afleiding.
Wel goed dat dit bij jou volledig vd baan is nu door de operatie. Heb je nadien een lange revalidatie gehad?
Tevens migraine patiënt? Da’s twee keer serieus afzien dus voor jou :(

• #107.185
Heb al bij vele chirurgen advies ingewonnen. Dit is echter verdeeld. De ene raadt het aan (maar wijst wel op mogelijkse serieuze complicaties); anderen zeggen dat het risico op permanente schade te groot is en willen het dan weer niet doen. Ik ben dus in dubio. Ik houd voorlopig de boot af. Maar ben er mij van bewust dat dit geen leven is. Is ook de reden waarom ik in beweging moet en wil blijven. Enerzijds doet het mijn rug fysiek deugd, anderzijds is het ook mentale afleiding.
Wel goed dat dit bij jou volledig vd baan is nu door de operatie. Heb je nadien een lange revalidatie gehad?
Tevens migraine patiënt? Da’s twee keer serieus afzien dus voor jou :(
Mijn revalidatie waszeer kort. Al na een paar dagen was de pijn zo goed als weg. Na 2 maanden kon ik al terug stevig doorfietsen en na 6 maanden kon ik al terug joggen...En deadliften en squatten kan ik, als ik een tijdje goed doortrain, met respectievelijk 180 en 140 kilo... zonder pijn.
Migraine... dat is met z'n momenten Het is nu al een hele tijd geleden.

• #107.186
Mijn revalidatie waszeer kort. Al na een paar dagen was de pijn zo goed als weg. Na 2 maanden kon ik al terug stevig doorfietsen en na 6 maanden kon ik al terug joggen...En deadliften en squatten kan ik, als ik een tijdje goed doortrain, met respectievelijk 180 en 140 kilo... zonder pijn.
Migraine... dat is met z'n momenten Het is nu al een hele tijd geleden.
Nou, dat het dan maar nog een hele lange tijd wegblijft! :)

• #107.187
"gouddroog"
Screenshot_20190321-203513.jpg

• #107.189
Best aardige gozer nog, keertje paar minuten gesproken op een feestje.

• #107.190
De Baudet van de krachtsport wereld

• #107.192
Canada goose van 850€ begint strak te worden :treuren:

• #107.194
Wat mij dus overkwam..
Ik had dus 4 platen van beide kanten op de stang.

Liep even weg naar de wc

Kwam ik terug had iemand 3x 20jes van mijn stang afgepakt?

Oooo als ik wist wie die grappenmaker was

• #107.195
Wat mij dus overkwam...

Zie ik een of andere ecto met veel bombarie 4 plates op de bar hangen. Vervolgens loopt ie weg.

Op een gegeten moment heb ik er dan zelf maar 3 voor hem opgeruimd. De gym moet wel een beetje netjes blijven hé.

• #107.197
Lief dagboek,

De almachtige dreamy poste zijn kracht en nieuwe PR’s op het forum maar niemand geloofde het.

Totdat hij filmpjes plaatste waarbij iedereen stil bij lag.
Maar hij zag een lekkerding, dus kreeg ie een testosteronboost.

Moral of the story, hij sliep met een glimlach.

En vanavond is het chestday

• #107.199
Mensen die lekker om je heen waggelen als je chest-fly's op de grond doet :(
Omdat echt elke dag bij ons chestday is blijkbaar :mad::mad::fire:

Terug
Naar boven