XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.261
  • #107.263
Tuurlijk. Het is een supermarkt namelijk.
Dan is t waarschijnlijk zo dat je "te duur" bent... gezien je voor de derde x een contract zou krijgen.
Voor jou een jonger iemand en dat scheelt kosten.

En daar komt ook bij.... bij een derde verlenging moeten ze een vast contract bieden.... en dat willen ze wss ook niet,

• #107.265
Dan is t waarschijnlijk zo dat je "te duur" bent... gezien je voor de derde x een contract zou krijgen.
Voor jou een jonger iemand en dat scheelt kosten.

En daar komt ook bij.... bij een derde verlenging moeten ze een vast contract bieden.... en dat willen ze wss ook niet,
Precies een 14 jarige kan ook namelijk een pak koek vullen.

Bij de derde is het inderdaad of vast contract of ontslag. Maar vind nie erg, ben jong en vind snel werk

• #107.266
Precies een 14 jarige kan ook namelijk een pak koek vullen.

Bij de derde is het inderdaad of vast contract of ontslag. Maar vind nie erg, ben jong en vind snel werk
Lol. Dan heb je wel in het verkeerde topic gepost. Dat had je dan moeten doen in “wat maakte vandaag jouw dag goed”. :p

• #107.267
Tijdens het knippen van me gerookte zalm was ik muziek aan het luisteren.
Toen ook maar tegelijkertijd het draadje van me oordopjes door geknipt.

Blijft een naar idee om op "leuk" te klikken als je het eigenlijk juist niet leuk vind.

p.s. deze chinese doppen zijn trouwens erg goed voor de het geld, kunnen prima tegen zweet en passen zelfs onder een motorhelm (met wat moeite). Gaan niet verschrikkelijk hard, maar dat beschouw ik als een voordeel. Gaan over 5 dagen in de aanbieding voor 15 euro.

• #107.271
Kan onverwacht niet naar de gym vandaag.

• #107.273

Niet echt. Mijn vriend kwam om 2u vannacht af dat hij vandaag toch om 9u wil vertrekken naar een evenement i.p.v. rond de middag.
Ik kan er niet goed tegen dat plannen op het laatst gewijzigd worden, beetje neurotisch op dat vlak :o
Ben om half 7 opgestaan om toch te kunnen preppen en iets gezonds mee te kunnen nemen als lunch...

• #107.274
Dan zeg je toch: “dat gaat niet door”.

• #107.275
Niet echt. Mijn vriend kwam om 2u vannacht af dat hij vandaag toch om 9u wil vertrekken naar een evenement i.p.v. rond de middag.
Ik kan er niet goed tegen dat plannen op het laatst gewijzigd worden, beetje neurotisch op dat vlak :o
Ben om half 7 opgestaan om toch te kunnen preppen en iets gezonds mee te kunnen nemen als lunch...
Eentje om te onthouden zijn volgende bday :)

En geen gym in de buurt van het event?

• #107.276

Geen seks voor een week en hij draait wel bij

Dat Laatste moment veranderen kan bij mij ook in het verkeerde keel gaat schieten gelukkig houd mijn vriendin er rekening mee. Om ruzie te voorkomen. Zeker voor bodybuilders is planning belangerijk

• #107.277
Natty blijven kan ook helpen om er beter mee om te gaan. :D

• #107.278

:haha: Nee.
Het is of gym en de hele dag alleen zijn, of meegaan.

Eentje om te onthouden zijn volgende bday :)

En geen gym in de buurt van het event?

Lol, kerst komt eerder :devil:
Geen idee, maar denk niet dat het goed ontvangen zou worden als ik daar ga trainen...

Geen seks voor een week en hij draait wel bij
Dat Laatste moment veranderen kan bij mij ook in het verkeerde keel gaat schieten gelukkig houd mijn vriendin er rekening mee. Om ruzie te voorkomen. Zeker voor bodybuilders is planning belangerijk

Nou, geen seks straf ik mezelf ook mee. Gaan we niet doen :p
Mja, hier is dat niet. Hij vindt nu al dat ik overdrijf en ik al dat plannen etc. niet nodig heb.
De situatie is in het algemeen ook nogal ingewikkeld, ik wil geen escalatie of ruzie.
Extra rustdag dan maar...

• #107.279
:haha: Nee.
Het is of gym en de hele dag alleen zijn, of meegaan.

Lol, kerst komt eerder :devil:
Geen idee, maar denk niet dat het goed ontvangen zou worden als ik daar ga trainen...

Nou, geen seks straf ik mezelf ook mee. Gaan we niet doen :p
Mja, hier is dat niet. Hij vindt nu al dat ik overdrijf en ik al dat plannen etc. niet nodig heb.
De situatie is in het algemeen ook nogal ingewikkeld, ik wil geen escalatie of ruzie.
Extra rustdag dan maar...

Wie zegt dat jij seks moet missen:eyebrow:
Je vriend doet niet aan fitness dus zo te horen

Terug
Naar boven