Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan hou je nog wat te goed van hem.......volgende keer is het jou feestje meis!!Niet echt. Mijn vriend kwam om 2u vannacht af dat hij vandaag toch om 9u wil vertrekken naar een evenement i.p.v. rond de middag.
Ik kan er niet goed tegen dat plannen op het laatst gewijzigd worden, beetje neurotisch op dat vlak
Ben om half 7 opgestaan om toch te kunnen preppen en iets gezonds mee te kunnen nemen als lunch...

Als @Bubs van brede mannen houd kan ze altijd een forumuliertje bij me inleveren. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Dan hou je nog wat te goed van hem.......volgende keer is het jou feestje meis!!![]()

Laat je niet zo leiden, gewoon lekker gaan trainen!Niet echt. Mijn vriend kwam om 2u vannacht af dat hij vandaag toch om 9u wil vertrekken naar een evenement i.p.v. rond de middag.
Ik kan er niet goed tegen dat plannen op het laatst gewijzigd worden, beetje neurotisch op dat vlak
Ben om half 7 opgestaan om toch te kunnen preppen en iets gezonds mee te kunnen nemen als lunch...

Als @Bubs liever een skinny vriend heeft, is er hier ook een kandidaat.Als @Bubs van brede mannen houd kan ze altijd een forumuliertje bij me inleveren. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben net zo neurotisch en mijn planning gooi ik ook niet graag door elkaar. Belangrijkste is dat ik in ieder geval kan trainen, preppen en mijn huishoudelijke dingetjes kan doen. 
Als @Bubs liever een skinny vriend heeft, is er hier ook een kandidaat.Ik ben net zo neurotisch en mijn planning gooi ik ook niet graag door de war. Belangrijkste is dat ik in ieder geval kan trainen, preppen en mijn huishoudelijke dingetjes kan doen.
![]()
Ja, maar hoezo 'was'? Iedereen was maagd. De vraag is of ik het nu nog ben...

Ja, maar hoezo 'was'? Iedereen was maagd. De vraag is of ik het nu nog ben...
Oké, beetje bijdehand, maar dat klopt inderdaad, goed onthouden.
Heb je ook nog onthouden dat we bij Defensie meer doen dan ons met klaverjassen en operationele inzet / uitzendingen bezig houden. Geen verwijt overigens, maar vorige keer was je nogal kortzichtig.![]()

Nou ja er zijn genoeg verhalen op het nieuws over ontmaagding bij defensie. Marco kroon bijvoorbeeld. Jij in de sauna. Is een grapje ofcourse. Ik ken defensie alleen van military misconduct wat overigens een van de beste films is die ik heb gezien.
@Bubs dat wordt kiezen. Al hoewel ik ook wel open minded ben hoor![]()

Kan jij voorbeeld aan nemen @Vieze jij .Nou ja voor bodybuilding heb ik de perfecte lengte vind ik dan he. Dat ik niet met vrouwen boven de 170cm wil gaan neem ik wel voor lief. Ik pak alles eronder wel( boven de 18 dan he )
Is zoiets niet gruwelijk irritant? Ik irriteerde me altijd vreselijk als mn ex begon te zeuren over mealpreppen en sporten etc, was gedoemd om te mislukkenNiet meer nee.
Vroeger was hij er ook niet zo mee bezig als ik nu.

Ik wil echt graag weten van wie jij een kloontje bent. Maar ik kom er nog wel achter.
Eerder een pee emmertje.Ik heb daar met @Sanca Magni sinds gisteren een Pee Emmetje over lopen. Aanhaken?