AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.281
Dumpen die vent.

• #107.284
Niet echt. Mijn vriend kwam om 2u vannacht af dat hij vandaag toch om 9u wil vertrekken naar een evenement i.p.v. rond de middag.
Ik kan er niet goed tegen dat plannen op het laatst gewijzigd worden, beetje neurotisch op dat vlak :o
Ben om half 7 opgestaan om toch te kunnen preppen en iets gezonds mee te kunnen nemen als lunch...
Dan hou je nog wat te goed van hem.......volgende keer is het jou feestje meis!! :)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #107.285

Dat is wel erg drastisch ;)
Ik ga er niet dood van, was gewoon fijn geweest om vooraf te weten...

Als @Bubs van brede mannen houd kan ze altijd een forumuliertje bij me inleveren. Als je begrijpt wat ik bedoel.

:roflol:

Dan hou je nog wat te goed van hem.......volgende keer is het jou feestje meis!! :)

Zo is dat :D

• #107.286
Niet echt. Mijn vriend kwam om 2u vannacht af dat hij vandaag toch om 9u wil vertrekken naar een evenement i.p.v. rond de middag.
Ik kan er niet goed tegen dat plannen op het laatst gewijzigd worden, beetje neurotisch op dat vlak :o
Ben om half 7 opgestaan om toch te kunnen preppen en iets gezonds mee te kunnen nemen als lunch...
Laat je niet zo leiden, gewoon lekker gaan trainen! :)

• #107.287
Als @Bubs van brede mannen houd kan ze altijd een forumuliertje bij me inleveren. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Als @Bubs liever een skinny vriend heeft, is er hier ook een kandidaat. :P Ik ben net zo neurotisch en mijn planning gooi ik ook niet graag door elkaar. Belangrijkste is dat ik in ieder geval kan trainen, preppen en mijn huishoudelijke dingetjes kan doen. :)

• #107.288
Als @Bubs liever een skinny vriend heeft, is er hier ook een kandidaat. :P Ik ben net zo neurotisch en mijn planning gooi ik ook niet graag door de war. Belangrijkste is dat ik in ieder geval kan trainen, preppen en mijn huishoudelijke dingetjes kan doen. :)

Jij was toch maagd?

• #107.289
Ja, maar hoezo 'was'? Iedereen was maagd. De vraag is of ik het nu nog ben... ;)
Oké, beetje bijdehand, maar dat klopt inderdaad, goed onthouden. :thumbs:
Heb je ook nog onthouden dat we bij Defensie meer doen dan ons met klaverjassen en operationele inzet / uitzendingen bezig houden. Geen verwijt overigens, maar vorige keer was je nogal kortzichtig. :P

• #107.290
Ja, maar hoezo 'was'? Iedereen was maagd. De vraag is of ik het nu nog ben... ;)
Oké, beetje bijdehand, maar dat klopt inderdaad, goed onthouden. :thumbs:
Heb je ook nog onthouden dat we bij Defensie meer doen dan ons met klaverjassen en operationele inzet / uitzendingen bezig houden. Geen verwijt overigens, maar vorige keer was je nogal kortzichtig. :P

Nou ja er zijn genoeg verhalen op het nieuws over ontmaagding bij defensie. Marco kroon bijvoorbeeld. Jij in de sauna. Is een grapje ofcourse. Ik ken defensie alleen van military misconduct wat overigens een van de beste films is die ik heb gezien.

@Bubs dat wordt kiezen. Al hoewel ik ook wel open minded ben hoor:eyebrow:

• #107.291
Nou ja er zijn genoeg verhalen op het nieuws over ontmaagding bij defensie. Marco kroon bijvoorbeeld. Jij in de sauna. Is een grapje ofcourse. Ik ken defensie alleen van military misconduct wat overigens een van de beste films is die ik heb gezien.

@Bubs dat wordt kiezen. Al hoewel ik ook wel open minded ben hoor:eyebrow:

Jij bent te klein :trollface:

• #107.299
  • #107.300
Het was een voorzetje welke binnen de minuut werd ingekopt.

Terug
Naar boven