- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Droomvrouw
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt het je wat om in NL te komen wonen?
Duizelig en misselijk? Of echt door het prikken zelf of angst?
Bij duizelig of misselijk gewoon vragen of ze de stoel wat achteruit kunnen zetten of liggen. Soms helpt een paar slokken koud water/limonade ook wel. Dat hebben ze bij ons prikpunt altijd staan
Vaak als ze gaan "zoeken" met de naald in de ader omdat ze net niet goed prikken is het een hel ja.
Iets ertegen doen... das lastig ... niet kijken naar het prikken wil nog wel eens helpen. Of vaak genoeg prikken.. het went..(eigen ervaring... )
Maar als ze bij mij weer eens 13 buisjes moeten nemen... dan zeg ik ook meteen gooi die stoel maar even een stukje naar achteren..
oh ja.. en prikken met een " vlindertje" als ze veel buisjes moeten hebben.. Dan voel je het wisselen van de buisjes niet steeds..

Wat schuift dat?
Sorry.. maarDuizelig, misselijk alles tegelijk, niet naar kijken helpt ook niet, zoeken met de naald doen ze ook niet aangezien Mn aders daar prima te prikken zijn.
Het is gewoon het idee in een ader ofzo, heb met een vaccinatie bijvoorbeeld geen probleem, een infuus heb ik ook een hekel aan..

Motor is ook bedoeld om te rijden, niet om die uitlaat te neuken
Je klinkt wel al als een Hollander.
Motor is ook bedoeld om te rijden, niet om die uitlaat te neuken
Op het moment kan ik je niet veel anders bieden dan elke dag een flinke beurt + kost en inwoning
Neee ik ga de volgende keer ook gewoon liggen en laat het maar over me heen komenweet nu zeker dat ik er niet zo goed tegen kan

gelukkig niet, heb eigenlijk nooit wat.Al eens bloedprik in je pols gehad?
Die is pas fijn... NOT![]()
Al eens bloedprik in je pols gehad?
Dat is pas fijn... NOT![]()
Ander en beter, jeweetwel.
Voor de prikker ook niet hoor... Ik had een hekel aan bloed prikken op handen/voeten en bij kleine kindjes. Oja, en ouderen zijn ook niet zo tof. Daar heb je eerst een halve meter huid mee voor je een ader vindt.

Haha eerst even de plooien uitstrijken voor het prikken.
Pols prikje = wit gezichtje![]()
De laatste keer was het de anesthesist die 5 keer heeft zitten prikken om mij onder narcose te doen :'). Heb hem na de 4e keer gezegd dat ie maar de andere arm moest pakken want..Zelfs bij strak trekken is het nog moeilijk... Maar lukte meestal wel.
@Kathlinoo Ik probeerde nooit meer dan twee keer. Lukte het niet, dan ging ik mijn collega halen of belde een verpleegkundige van spoed ofzo. "Koteren" heb ik nooit gedaan, moet verschrikkelijk aanvoelen.