Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.421
Ik wil wel prikkennn

tenor (1).gif

Droomvrouw

• #107.422
Deuk opgelopen in de uitlaat van mijn motor :(

• #107.424
Duizelig en misselijk? Of echt door het prikken zelf of angst?
Bij duizelig of misselijk gewoon vragen of ze de stoel wat achteruit kunnen zetten of liggen. Soms helpt een paar slokken koud water/limonade ook wel. Dat hebben ze bij ons prikpunt altijd staan
Vaak als ze gaan "zoeken" met de naald in de ader omdat ze net niet goed prikken is het een hel ja.

Iets ertegen doen... das lastig ... niet kijken naar het prikken wil nog wel eens helpen. Of vaak genoeg prikken.. het went.. :p (eigen ervaring... )

Maar als ze bij mij weer eens 13 buisjes moeten nemen... dan zeg ik ook meteen gooi die stoel maar even een stukje naar achteren.. :o
oh ja.. en prikken met een " vlindertje" als ze veel buisjes moeten hebben.. Dan voel je het wisselen van de buisjes niet steeds..

Als iemand echt goed kan prikken voel je het wisselen van de tubes sowieso niet... 13 buisjes valt nog mee toch, max 130mL als het grote zijn :P

• #107.426
Duizelig, misselijk alles tegelijk, niet naar kijken helpt ook niet, zoeken met de naald doen ze ook niet aangezien Mn aders daar prima te prikken zijn.

Het is gewoon het idee in een ader ofzo, heb met een vaccinatie bijvoorbeeld geen probleem, een infuus heb ik ook een hekel aan..
Sorry.. maar :roflol::roflol::roflol::roflol:

• #107.435
Al eens bloedprik in je pols gehad?
Dat is pas fijn... NOT :(

Voor de prikker ook niet hoor... Ik had een hekel aan bloed prikken op handen/voeten en bij kleine kindjes. Oja, en ouderen zijn ook niet zo tof. Daar heb je eerst een halve meter huid mee voor je een ader vindt.

• #107.437
Voor de prikker ook niet hoor... Ik had een hekel aan bloed prikken op handen/voeten en bij kleine kindjes. Oja, en ouderen zijn ook niet zo tof. Daar heb je eerst een halve meter huid mee voor je een ader vindt.

Haha eerst even de plooien uitstrijken voor het prikken.:)

Pols prikje = wit gezichtje :(

• #107.438
Ik heb zo dunne aders dat ze standaard 4-5 keer moeten prikken voor ze erin zitten :').

• #107.439
Haha eerst even de plooien uitstrijken voor het prikken.:)

Pols prikje = wit gezichtje :(

Zelfs bij strak trekken is het nog moeilijk... Maar lukte meestal wel.

@Kathlinoo Ik probeerde nooit meer dan twee keer. Lukte het niet, dan ging ik mijn collega halen of belde een verpleegkundige van spoed ofzo. "Koteren" heb ik nooit gedaan, moet verschrikkelijk aanvoelen.

• #107.440
Zelfs bij strak trekken is het nog moeilijk... Maar lukte meestal wel.

@Kathlinoo Ik probeerde nooit meer dan twee keer. Lukte het niet, dan ging ik mijn collega halen of belde een verpleegkundige van spoed ofzo. "Koteren" heb ik nooit gedaan, moet verschrikkelijk aanvoelen.
De laatste keer was het de anesthesist die 5 keer heeft zitten prikken om mij onder narcose te doen :'). Heb hem na de 4e keer gezegd dat ie maar de andere arm moest pakken want..

Terug
Naar boven