- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het voorbije weekend verschillende keren moeten uitwijken voor voorbijstekende motorrijders, anders staken ze onder de auto.
Ik heb het voorbije weekend verschillende keren moeten uitwijken voor voorbijstekende motorrijders, anders staken ze onder de auto.
Scherp.
Motorrijders moeten ze sowieso weren van de openbare weg. Net als groepjes wielrenners.
Het wordt ook eigenlijk veel te druk voor motorrijders op de snelweg, eender welke weg eigenlijk. Tel daar bovenop een aantal maanden niet meer gereden + veel stukken waar er geen V-Max geldt in Duitsland, triest en ook de reden waarom ik bewust nooit mijn motorrijbewijs ben gaan halen.

En als we dat eens afzetten tegen de gereden kilometers? Hoe is de verhouding dan?Zijn meer dodelijk slachtoffers die auto rijden, dan motor. Alle auto's van de weg af!

love your avatar .Het is op de wegen net zo druk voor motorrijders dan voor auto's..
Verder vallen de doden onder motorrijders vaak niet op de snelweg, omdat er vrijwel geen lol is aan rechtdoor rijden op een motor.. zeker in Duitsland kun je er vanuit gaan dat dit eerder in bochtige gebieden als Moezel en Eifel e.d. is gebeurd. En tja, 'daarom ben ik nooit mijn motorrijbewijs gaan halen' er vallen ook zoveel doden in de auto![]()
1 op 23 , 1 dode automobilist voor elke 23 motor rijders althans dat waren de internationale statistieken anno 2007/2008En als we dat eens afzetten tegen de gereden kilometers? Hoe is de verhouding dan?
Het gaat me niet om het sterven van de motor rijders. Maar om de overlast die ze veroorzaken. Midlifecrisis crisis op wielen.![]()
waneer je in je glute probeert te prikken , er vervolgens niet bij komt , dan maar qaud ! naald gaat probleemloos erin komt mijn vrouw de badkamer opgestormd en loopt vol tegen de spuit aan . kan zeggen dat prikt wel eventjes
huehehuhehehehe , koken , poetsen en kinderen opvoeden noem ik niet nietsZo zie je maar weer, vrouwen zijn nergens goed voor.

waneer je in je glute probeert te prikken , er vervolgens niet bij komt , dan maar qaud ! naald gaat probleemloos erin komt mijn vrouw de badkamer opgestormd en loopt vol tegen de spuit aan . kan zeggen dat prikt wel eventjes

Deur op slot.Volgende keer badkamer verbod instellen voor je vrouw als je bezig bent met injecteren![]()