Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #108.401
Het wordt ook eigenlijk veel te druk voor motorrijders op de snelweg, eender welke weg eigenlijk. Tel daar bovenop een aantal maanden niet meer gereden + veel stukken waar er geen V-Max geldt in Duitsland, triest en ook de reden waarom ik bewust nooit mijn motorrijbewijs ben gaan halen.

• #108.402
zelfbeheersing....onderschatting.....overmoedig en onbekend aldaar.....pffff een zwarte Pasen voor vele families :(

• #108.404
Begin dit jaar had ik nog 2 oma's, waarschijnlijk voor de zomer 0 :sad:

• #108.405
  • #108.408
Met botte messen heeft natuurlijk weinig zin.

• #108.409
Dacht ik ook, maar ja je weet het natuurlijk nooit.

• #108.411
Zijn meer dodelijk slachtoffers die auto rijden, dan motor. Alle auto's van de weg af!

• #108.412
waneer je in je glute probeert te prikken , er vervolgens niet bij komt , dan maar qaud ! naald gaat probleemloos erin komt mijn vrouw de badkamer opgestormd en loopt vol tegen de spuit aan . kan zeggen dat prikt wel eventjes

• #108.413
Het wordt ook eigenlijk veel te druk voor motorrijders op de snelweg, eender welke weg eigenlijk. Tel daar bovenop een aantal maanden niet meer gereden + veel stukken waar er geen V-Max geldt in Duitsland, triest en ook de reden waarom ik bewust nooit mijn motorrijbewijs ben gaan halen.

Het is op de wegen net zo druk voor motorrijders dan voor auto's..

Verder vallen de doden onder motorrijders vaak niet op de snelweg, omdat er vrijwel geen lol is aan rechtdoor rijden op een motor.. zeker in Duitsland kun je er vanuit gaan dat dit eerder in bochtige gebieden als Moezel en Eifel e.d. is gebeurd. En tja, 'daarom ben ik nooit mijn motorrijbewijs gaan halen' er vallen ook zoveel doden in de auto :p

• #108.414
Zijn meer dodelijk slachtoffers die auto rijden, dan motor. Alle auto's van de weg af!
En als we dat eens afzetten tegen de gereden kilometers? Hoe is de verhouding dan?

Het gaat me niet om het sterven van de motor rijders. Maar om de overlast die ze veroorzaken. Midlifecrisis op wielen. :D

• #108.415
Het is op de wegen net zo druk voor motorrijders dan voor auto's..

Verder vallen de doden onder motorrijders vaak niet op de snelweg, omdat er vrijwel geen lol is aan rechtdoor rijden op een motor.. zeker in Duitsland kun je er vanuit gaan dat dit eerder in bochtige gebieden als Moezel en Eifel e.d. is gebeurd. En tja, 'daarom ben ik nooit mijn motorrijbewijs gaan halen' er vallen ook zoveel doden in de auto :p
love your avatar .
het is gewoon verder vooruit kijken en opletten

• #108.416
En als we dat eens afzetten tegen de gereden kilometers? Hoe is de verhouding dan?

Het gaat me niet om het sterven van de motor rijders. Maar om de overlast die ze veroorzaken. Midlifecrisis crisis op wielen. :D
1 op 23 , 1 dode automobilist voor elke 23 motor rijders althans dat waren de internationale statistieken anno 2007/2008

• #108.417
waneer je in je glute probeert te prikken , er vervolgens niet bij komt , dan maar qaud ! naald gaat probleemloos erin komt mijn vrouw de badkamer opgestormd en loopt vol tegen de spuit aan . kan zeggen dat prikt wel eventjes

Zo zie je maar weer, vrouwen zijn nergens goed voor.

• #108.419

Hahaha sorry moest er echt even om lachen.... bedankt, toch nog even kunnen lachen ondanks een rotdag.
Volgende keer badkamer verbod instellen voor je vrouw als je bezig bent met injecteren ;)

Terug
Naar boven