AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #108.422
Deur op slot. :D
Wat zal ze dan denken?? :p
ik masturbeer waar ze gewoon bij is , 3 a 4 kinderen in huis badkamer afsluiten is vragen om relletjes
Hahaha sorry moest er echt even om lachen.... bedankt, toch nog even kunnen lachen ondanks een rotdag.
Volgende keer badkamer verbod instellen voor je vrouw als je bezig bent met injecteren ;)
niet erg man ze schrok zich rot , heb zelf ook gelachen vind alleen de bloedvlek in mijn broek minder

• #108.425
Eerst komen die asielzoekers hier al heen. Maar nu komt hun zand er ook al achteraan.

• #108.429
Gewerkt
Getraind
En geneukt

En nou stinkt mijn gezicht naar kut

• #108.431
Een haar kut stinkt naar jouw adem.

• #108.433
Ik zei niet op slot he ;)
Gewoon melden dat ze niet welkom is.
Werd hier thuis altijd open over gesproken als mn man kuurde. Dus hij melde ook wanneer en waar.
huize azerate is nogal hectisch , En de blonde tornado doet niet aan niet welkom :P

• #108.436
Lekkere tijd ook om te gaan verdrinken :rolleyes:

• #108.438
Dat ik er net achter kom dat m'n koffiebonen bijna op zijn en ik nog maar 1 of 2 bakjes koffie kan pakken...

• #108.439
Alweer wakker om 5u en niet al te best geslapen, amper uurtje of 5 gepakt denk ik.
Mijn buikje knort al, en ik weiger om te eten voor 13u. Het wordt een lange voormiddag met veel kopjes thee denk ik :spaz:

@Big Chungus: Ik heb standaard een fles van 1,5L bruiswater mee, die zal inderdaad wel sneuvelen voor de middag :p

Laatst bewerkt:
  • #108.440
Alweer wakker om 5u en niet al te best geslapen, amper uurtje of 5 gepakt denk ik.
Mijn buikje knort al, en ik weiger om te eten voor 13u. Het wordt een lange voormiddag met veel kopjes thee denk ik :spaz:

Sterkte er mee, lijkt me idd een erg lange ochtend als je al om 5 uur wakker wordt met een knorrende buik

Terug
Naar boven