AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

verkeerde vrouwtje dan
type vrouwtje dat

zeurt als je om 11uur oid ( tis nooit goed;P) slapen wil.
smsen wil als je uitgaat
etc?
right?:P

kweet niet brah; beetje raar weekend geweest voor me; vrijdagmorgen/middag is onder een goed gesprek *ahum ahummm* me "relatie" uitgegaan (heeft bijna 3 maanden geduurd en kende ze al bijna een jaar)

Wou vrijdag ff wat stoom afblazen en toen kwam ik die bish tegen; best leuk meisje, wat mee gesmsed en blijkt 5min van me huis te wonen. Wel allemaal gezeur al naar 2 dagen; maar had gisterenavond al bij haar op bed gelegen (verder niks gebeurt maar toch), wel leuke achter de handje toch

oke even ander moment dan; vanmorgen in alle haast ff snel brood gemaakt; gvd brood beschimmeld, kwam ik ook achter naardat die al bijna op was. hmmm, zo toch naar huis, achterlyke school

kweet niet brah; beetje raar weekend geweest voor me; vrijdagmorgen/middag is onder een goed gesprek *ahum ahummm* me "relatie" uitgegaan (heeft bijna 3 maanden geduurd en kende ze al bijna een jaar)

Wou vrijdag ff wat stoom afblazen en toen kwam ik die bish tegen; best leuk meisje, wat mee gesmsed en blijkt 5min van me huis te wonen. Wel allemaal gezeur al naar 2 dagen; maar had gisterenavond al bij haar op bed gelegen (verder niks gebeurt maar toch), wel leuke achter de handje toch

You're in the friend zone!
rape time

:)

K*t zooi, Extremer Pro is kapot gegaan denk ik .. doet niets meer ;s

Ik heb al de fouten gemaakt zodat jullie ze niet meer hoeven te maken:
Gezeik/claimen/stalken -> DIRECT DUMPEN.

Word alleen maar erger. Gestoorde borderline-wijven.

waarom uitmaken. je moet gwn niks meer van je laten horen.

nee, dat kan niet supernaturall :o
beetje respect mag ook wel

Terug
Naar boven