XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zwaar vertiefd gevoel ... ben zwaar moe .. maar kan niet slapen .. wil ook nog trainen .. mjah

ff 190 euro uitgegeven, schoenen, tas, broek en shirt, maarja moet ook gebeuren

Vind het cheap nog voor schoenen tas broek en shirt.

foto uploaden gets on my nervesssss
max kb is 150, upload ik er 1 van 124 kb, zegt ie: graphic too small

JE MOEDERRR!

Ik eigenlijk ook wel. Beetje broek kost al een meier, stel gympies ook zo'n 80, shirtje minstens 30 en tassen zijn voor wijven dus daar heb ik geen idee van :D

waar koop je dat dan???

srs, no hate bro

Een converse tas van 40 euries, addidas schoenen van 110, broek van 20 (reclame) en dat shirtje ook 20

tas was bij een tassen winkel:p (geen idee hoe die heet)
schoenen bij front runner
broek en shirt bij american today

aaiiit nice man

Doe je best netjes. Ik heb de knoop doorgehakt om voortaan m'n vrije tijd in trainings/joggingsbroek door te brengen. Geen gezeik meer met bovenbenen in spijkerbroeken enzo.. Daarbij komt dat ik toch 6x per week train..
Alleen voor het stappen nog wat spijkerbroeken, dan vind ik het verder wel best.

Edit: Mijn internetverbinding verpest mijn dag.. Of het is de DBB site die kuren heeft.. Ik word er lijp van.

Laatst bewerkt:
haha of nie:D

schoenen zijn echt hard vind ik zelf, nog nooit zulke vette gehad. zijn addidas navy boots, leer en zitten lekker, je kan die flap ook naar voren dragen staat ook leuk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****ing houthakker!

thnx, wou eerst van die Hubs halen, maar die shit gaat stinken door dat wol wat er binnen in zit, en is minder sterk +20 euro duurder

Vind het zelf kwa uiterlijk niets, kan me wel voorstellen dat ze lekker lopen.

Schoenen zijn wel leip, alleen het moet je wel staan

nja ook niet mijn smaak, binnenkort ook weer eens nieuwe halen want.....

ook weer wat truien etc halen, zal ook wel weer paar meijers kosten idd

gisternacht in dronken bui nieuwe boxjes besteld voor laptop van 126 euro
heb het eigenlijk niet echt nodig, maar ja, vind wel leuk

:o

Schoenen zijn wel leip, alleen het moet je wel staan

deze zijn speciaal gemaakt voor bodybuilders:D maar serieeus als je een beetje groot bent staan ze echt hard, als wat kleiner bent zijn de schoenen groter dan je benen zelf, dan ziet het er niet uit:p

Terug
Naar boven