- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eenmaal in de gym denk je er anders over.Een gevoel in m'n onderrug dat al enkele dagen aanwezig is.
Denk niet dat de gepland DL work out vandaag zal doorgaan.![]()
Ahzo.
p*ssy...Een gevoel in m'n onderrug dat al enkele dagen aanwezig is.
Denk niet dat de gepland DL work out vandaag zal doorgaan.![]()
Hoezo? een gevoel in je onderrug hoeft echt helemaal niks te betekenen... Toont wel weer de hardcore mentaliteit aan van bodybuildersDat jij nu zo onverstandig en ondoordacht door het leven gaat wil niet zeggen dat anderen dat ook doen ..
het meerendeel luistert naar het lichaam i.p.v. signalen te negeren

Nou.. soms had ik dagen dat ik pijn had aan mijn onderrug door werk maar ik kon dan alsnog een goede backsessie houden door pull oefeningen uit te voeren. Liet ik de deadlift en row oefeningen wel wachten op de dagen dat ik niet werkte.p*ssy...
Hoezo? een gevoel in je onderrug hoeft echt helemaal niks te betekenen... Toont wel weer de hardcore mentaliteit aan van bodybuilders
Is het al vrijdag?

Fijn voor jou!Nou.. soms had ik dagen dat ik pijn had aan mijn onderrug door werk maar ik kon dan alsnog een goede backsessie houden door pull oefeningen uit te voeren. Liet ik de deadlift en row oefeningen wel wachten op de dagen dat ik niet werkte.
En wanneer ik dan tegen mezelf zeg om het rustig aan te doen ga ik dan toch weer tekeer. Vooral als ik pre op heb![]()
Jij verhoogt helemaal niet?
Maar even serieus, hoe doe jij dat dan? Stappen van 10 kg?
Dat zei je moeder laatst ook.

Bodemloze put is dat.

Zware dag....Moeders weer met spoed naar EHBO....
Nu wel weer thuis maar toch... zo een dag vreet energie...
Thanks