AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.281
Ik hoorde al vaker dat twee kinderen veeeeeel meer werk is dan één. Naar het schijnt is het niet gewoon X 2.

Ben benieuwd naar hoe het leven zal veranderen na de geboorte :P gelukkig is het maar 1 baby en dus geen 2 :D

• #109.282
Ik hoorde al vaker dat twee kinderen veeeeeel meer werk is dan één. Naar het schijnt is het niet gewoon X 2.

Ben benieuwd naar hoe het leven zal veranderen na de geboorte :P gelukkig is het maar 1 baby en dus geen 2 :D
Laatst in Rusland een 6ling als ik het goed herinner. Pfff wat een werk heb je dan.

• #109.283
  • #109.284
Haat aan babies

Iedereen rondom mij loopt ook met een dikke pens (van de baby). Geen gezellige drankjes op het terras, niet gezellig uit eten, kunnen niet alles eten, zijn snel moe, geen leuke gesprekken.. alllllllllessssss gaat over die kleine krengen..

Blij dat ik gewoon 4 katten heb :cheer:

• #109.285
Yeah f**k die pregnant bitches.. Euhm ik bedoel f**k babies.. Nah wordt er niet beter op..

Ik deel je mening :kiss:

• #109.286
Maar je krijgt er zoveel voor terug:D

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #109.287
kleinkinderen waar je kan oppassen

• #109.288
Yeah f**k die pregnant bitches.. Euhm ik bedoel f**k babies.. Nah wordt er niet beter op..

Het is maar best dat jij en je partner er hetzelfde over denken. Anders hadden jullie een potentieel probleem.

Verder wel eens met @HillR. Sommige ouders zijn plots enkel nog ouders.

Kinderen nemen hoeft niet te betekenen dat je je eigen identiteit gaat opgeven IMO. Het gebeurt in mijn omgeving wel en vind dat sneu voor hen.

Ik ben in de eerste plaats mezelf en op de tweede ben ik echtgenoot en binnenkort vader. Een evenwicht daartussen is belangrijk maar ik en mijn vrouw gaan elkaar niet papa en mama beginnen noemen waar volwassen mensen bij zijn:roflol:

• #109.289

:roflol:

:heart:

Het is maar best dat jij en je partner er hetzelfde over denken. Anders hadden jullie een potentieel probleem.

Verder wel eens met @HillR. Sommige ouders zijn plots enkel nog ouders.

Kinderen nemen hoeft niet te betekenen dat je je eigen identiteit gaat opgeven IMO. Het gebeurt in mijn omgeving wel en vind dat sneu voor hen.

Ik ben in de eerste plaats mezelf en op de tweede ben ik echtgenoot en binnenkort vader. Een evenwicht daartussen is belangrijk maar ik en mijn vrouw gaan elkaar niet papa en mama beginnen noemen waar volwassen mensen bij zijn:roflol:

Ja toch, wie weet verandert mijn mening ooit nog hoor. Het is niet perse zo dat ik zeg dat ik nooit kinderen zou willen, maar op dit moment in mijn leven moet ik er niet aan denken. Als ik zie wat je er voor moet laten. Ik ben op het moment zo blij met het leven dat ik leid dat ik dat niet zou willen laten veranderen door gezinsuitbreiding. Ik zou echt veel liever een hond willen :roflol:

Wel een goede instelling zo.. zouden meer mensen moeten hebben. Verschrikkelijk die mensen die elkaar pappa en mamma noemen.. :barf:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #109.291
@Steks: Beklaag jij je eigenlijk de keuze om vader te worden?

Ik lees wel vaak posts waar je duidelijk zegt dat het zwaar/vermoeiend is en je heel weinig vrije tijd hebt. Het komt dan over dat je er spijt van hebt of begrijp ik dat verkeerd?

• #109.292
Komt omdat @Steks zijn kinderen alllllllllllltijd ziek zijn :roflol:

• #109.293
:roflol: Ik heb ook zo'n collega die meldt 3x per maand zijn dochter en zoon ziek "we houden hem een dagje thuis" :roflol: net zo slappe hap als hun papa :emo:

• #109.294
Al met al heb ik er geen spijt van (en dat is met mijn pessimistische karakter heel wat als ik het zo zeg).

Ik zal er binnenkort een uitgebreider antwoord opgeven wat ook wel mooi aansluit bij jouw topic over vriendschap e.d. van vorig jaar.

• #109.295
Dat soort gasten heb je overal.. helaas

• #109.296
:roflol: Ik heb ook zo'n collega die meldt 3x per maand zijn dochter en zoon ziek "we houden hem een dagje thuis" :roflol: net zo slappe hap als hun papa :emo:

:roflol: Hoe doet ie het dan voor opvang? Telkens je kinderen thuis houden betekent dat je zelf ook thuis moet zijn om ze op te vangen :P

Of is het er eentje die ze dan bij de grootouders dumpt?

• #109.297
Daarom zijn kinderen vabdaag de dag ook vaker ziek. Als ze een vuiltje aan de handen hebben komt de anti infectie doos tevoorschijn aka moeders. Vroeger speelde je een hele dag buiten en waste je alleen je handen voor het eten.

• #109.298
:roflol: Hoe doet ie het dan voor opvang? Telkens je kinderen thuis houden betekent dat je zelf ook thuis moet zijn om ze op te vangen :P

Of is het er eentje die ze dan bij de grootouders dumpt?

Nee joh, het ergste is nog dat die kinderen al tieners zijn :roflol:
Die groeien nu op met de gedachten spijbelen is normaal en daar komt dus helemaal niks van terecht in de grote boze mensenwereld van later.....

• #109.299
Je hele familie werkt bij elkaar opgeteld 40 uur per week?
Nee mijn omen. 40 a 60 uur zwart. Bij mij thuis werkt iedereen wit. Tante’s krijgen allemaal uitkering en hebben niets voor Nederland gedaan. Waar ik ook tegen ben

• #109.300
Daarom zijn kinderen vabdaag de dag ook vaker ziek. Als ze een vuiltje aan de handen hebben komt de anti infectie doos tevoorschijn aka moeders. Vroeger speelde je een hele dag buiten en waste je alleen je handen voor het eten.

Ik niet :rolleyes:
tenor.gif

Terug
Naar boven