- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatst in Rusland een 6ling als ik het goed herinner. Pfff wat een werk heb je dan.Ik hoorde al vaker dat twee kinderen veeeeeel meer werk is dan één. Naar het schijnt is het niet gewoon X 2.
Ben benieuwd naar hoe het leven zal veranderen na de geboortegelukkig is het maar 1 baby en dus geen 2
![]()
Laatst in Rusland een 6ling als ik het goed herinner. Pfff wat een werk heb je dan.
Yeah f**k die pregnant bitches.. Euhm ik bedoel f**k babies.. Nah wordt er niet beter op..
Ik deel je mening![]()

Yeah f**k die pregnant bitches.. Euhm ik bedoel f**k babies.. Nah wordt er niet beter op..
Ik deel je mening![]()

Het is maar best dat jij en je partner er hetzelfde over denken. Anders hadden jullie een potentieel probleem.
Verder wel eens met @HillR. Sommige ouders zijn plots enkel nog ouders.
Kinderen nemen hoeft niet te betekenen dat je je eigen identiteit gaat opgeven IMO. Het gebeurt in mijn omgeving wel en vind dat sneu voor hen.
Ik ben in de eerste plaats mezelf en op de tweede ben ik echtgenoot en binnenkort vader. Een evenwicht daartussen is belangrijk maar ik en mijn vrouw gaan elkaar niet papa en mama beginnen noemen waar volwassen mensen bij zijn![]()

Ik heb ook zo'n collega die meldt 3x per maand zijn dochter en zoon ziek "we houden hem een dagje thuis"
net zo slappe hap als hun papa
![]()
Hoe doet ie het dan voor opvang? Telkens je kinderen thuis houden betekent dat je zelf ook thuis moet zijn om ze op te vangen 
Daarom zijn kinderen vabdaag de dag ook vaker ziek. Als ze een vuiltje aan de handen hebben komt de anti infectie doos tevoorschijn aka moeders. Vroeger speelde je een hele dag buiten en waste je alleen je handen voor het eten.Ik heb ook zo'n collega die meldt 3x per maand zijn dochter en zoon ziek "we houden hem een dagje thuis"
net zo slappe hap als hun papa
![]()
Hoe doet ie het dan voor opvang? Telkens je kinderen thuis houden betekent dat je zelf ook thuis moet zijn om ze op te vangen
Of is het er eentje die ze dan bij de grootouders dumpt?

Nee mijn omen. 40 a 60 uur zwart. Bij mij thuis werkt iedereen wit. Tante’s krijgen allemaal uitkering en hebben niets voor Nederland gedaan. Waar ik ook tegen benJe hele familie werkt bij elkaar opgeteld 40 uur per week?
Daarom zijn kinderen vabdaag de dag ook vaker ziek. Als ze een vuiltje aan de handen hebben komt de anti infectie doos tevoorschijn aka moeders. Vroeger speelde je een hele dag buiten en waste je alleen je handen voor het eten.