Gewoon GEEN kind krijgen. Doe de mensheid dat niet aan.Ik denk dat jij toch beter een slim kind kan krijgen, aangezien hij niet op zijn ouders zal kunnen rekenen om wijze keuzes te nemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon GEEN kind krijgen. Doe de mensheid dat niet aan.Ik denk dat jij toch beter een slim kind kan krijgen, aangezien hij niet op zijn ouders zal kunnen rekenen om wijze keuzes te nemen.
Gewoon GEEN kind krijgen. Doe de mensheid dat niet aan.
Ik denk dat jij toch beter een slim kind kan krijgen, aangezien hij niet op zijn ouders zal kunnen rekenen om wijze keuzes te nemen.

Over kinderen gesproken wanneer komt jou vegangenderneutraal kind op de wereld?Gewoon GEEN kind krijgen. Doe de mensheid dat niet aan.
I don't know, dat moet ik overleggen met @GalenGa jij jou kind vegan op laten groeien of mag die gewoon vlees eten?

Wij zouden wel massa's slimme kinderen maken.
Zeg daarom ook maar vaarwel tegen het blanke ras, vaak maar 1 of 2 kinderen tegenwoordig. Bij die import gasten vaak minimaal 3 kinderenHet is wel een bijzondere situatie waar we nu in zitten.
Omdat intelligente mensen beter gebruik maken van anticonceptie, beter plannen wanneer en hoeveel kinderen ze willen, evolueren we nu langzaam naar een minder intelligente versie van de mens.
Domme mensen krijgen meer kinderen, dus het kan zo maar zijn dat de intelligentie van de mens nu zijn piek heeft en alleen maar gaat afnemen.
Spreek voor jezelfSinds galen mod is heeft die bishes om uit te kiezen. Jammer dat ze allemaal een tikje vreemd zijn...

vegans zijn ook niet normaal dat was punt 1 , punt 2 Belg . i rest my case your honorSinds galen mod is heeft die bishes om uit te kiezen. Jammer dat ze allemaal een tikje vreemd zijn...
Ik ben tevreden met "speciaal" zijn.vegans zijn ook niet normaal dat was punt 1 , punt 2 Belg . i rest my case your honor
Komt best ver met een normaal sportief uiterlijk.Sinds galen mod is heeft die bishes om uit te kiezen.
Vieze smerige armen *
ok dan

Van wat ik heb gezien is het alles behalve "normaal"
.Hij is ook speciaal