Precies? Dat is gewoon zo. Fact.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies? Dat is gewoon zo. Fact.
Da gaa vodde geve
Maak 't hem niet té moeilijk
@Bert zal jou wat geve
Kom maar eens mee de stad in vanavond.
Jullie hebben al asfalt ofzo?Telenet die al heel de dag (tot nu) het hele netwerk in onze buurt platlegt. Geen internet, tv, ...
Straten liggen hier helemaal open. Mensen kunnen zelfs niet meer met hun auto van de oprit rijden.
Geen enkele melding hiervan gekregen op voorhand dat dergelijke grote werken zouden worden uitgevoerd. Had toch wel zo netjes geweest...![]()

Ad hominem
Er kan vast wel iemand een broek voor je meenemen. Ik ben niet buff genoeg, maar misschien @svenrpb of @wovano ?Mocht mijn eigen spullen niet inpakken van @Kakelkipje voor mijn verjaardagsverrassing gisteren. Ik vroeg nog of mijn goede trainingsbroek ingepakt was voor de meet (komen tussendoor niet thuis) maar dat kwam allemaal wel goed. Bleek niet zo te zijn en net een half uur zonder succes alle xxl trainingsbroeken in de intersport gepast.![]()
Handdoek is een beetje creepy. Zoiets jat je toch niet. Koptelefoon is wel kut. Was het een dure?Koptelefoon kwijt net als mijn xxl handdoek die gewoon gejat is in de gym. Of nouja ik ben hem vergeten en een ander vind het ook een fijne handdoek.
Koptelefoon kan ook thuis liggen. Vriendin heeft gezocht maar die kan ook wel eens met de ogen in haar broekzak lopen.Handdoek is een beetje creepy. Zoiets jat je toch niet. Koptelefoon is wel kut. Was het een dure?
zoekt naar tips voor draadloze koptelefoon voor in de gym.Koptelefoon kan ook thuis liggen. Vriendin heeft gezocht maar die kan ook wel eens met de ogen in haar broekzak lopen.
Ach 150 in die richting. Alsnog zonde geld als die weg is.
zoekt naar tips voor draadloze koptelefoon voor in de gym.
https://www.bol.com/nl/p/bose-quiet...MIzMyCvLnG4gIVgeF3Ch3YjwfhEAQYASABEgI92vD_BwEzoekt naar tips voor draadloze koptelefoon voor in de gym.
zoekt naar tips voor draadloze koptelefoon voor in de gym.
Alleen zie je er wel pauperig uitIk heb een sony WH XM2 en airpods. Ik gebruik de airpods, de noisecancelling sony is heel goed, maar meer voor in het vliegtuig of een hotel ofzo. Airpods blijven netjes zitten bij alles wat ik doe, echt helemaal prima.