AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.601
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #109.603
Koptelefoon krijg je toch ontzettende warme kop van.
weinig last van. aan de ene kant denk ik wel aan wireless oordopjes die misschien ook wel voldoen.
kerel vandaag in de gym zweette zich de pl**ris en die vertelde inderdaad dat die ook fel tegen over-ear koptelefoon is.

ik heb grote flaporen dus kan die makkelijk verbergen met een koptelefoon.

• #109.604
Ik heb deze, erg tevreden mee:
SONY MDR-XB950N1
719394.jpg

Heb er vorig jaar € 120 voor betaald in de aanbieding. Goeie bass-functie (Extra Bass-module) en noise cancelling.

• #109.605
Ik ga niet naar de sportschool om te 'shinen'. Ik kom daar om te sporten, zweten, hard werken.... niet echt heel modieus. Maar waarom vind jij dat airpods er pauperig uitzien eigenlijk?
Exactly. Lekker boeiend wat anderen vinden. Goeie koptelefoon met harde muziek geeft mij een goeie boost en pomp (en geen afleiding). Ik moest gisteren weer zo lachen (van binnen) om een gast die met een capuchon half op en z'n broek op z'n enkels macho-style door de gym liep. Als je nou 16 bent, oké, maar een volwassen vent. :roflol:

• #109.606
Exactly. Lekker boeiend wat anderen vinden. Goeie koptelefoon met harde muziek geeft mij een goeie boost en pomp (en geen afleiding). Ik moest gisteren weer zo lachen (van binnen) om een gast die met een capuchon half op en z'n broek op z'n enkels macho-style door de gym liep. Als je nou 16 bent, oké, maar een volwassen vent. :roflol:

Inderdaad, maakt me niet zo veel uit wat anderen vinden. Overigens heb ik nul problemen met hoe andere erbij lopen, moet iedereen voor zichzelf weten. Mensen krijgen mijn respect door hoe ze zich gedragen en niet door hoe ze zich kleden. Gelukkig zit ik bij een sportschool met heel relaxte sfeer, alles is daar welkom, scheelt dat er een hoop mooie vrouwen zich daardoor ook welkom voelen daar ;)

• #109.607
Ik ga niet naar de sportschool om te 'shinen'. Ik kom daar om te sporten, zweten, hard werken.... niet echt heel modieus. Maar waarom vind jij dat airpods er pauperig uitzien eigenlijk?
Ik kom er ook niet om te shinen hoor.

Waarschijnlijk vind ik dat omdat er 9/10 keer dikke kneuzen met die dingen lopen (gedrag, houding etc)

• #109.611
  • #109.612
Deze is inderdaad goed. Door de noise cancelling functie ben je echt even afgesloten van de wereld en zit je helemaal in je eigen 'bubble'. Nadeel ervan is natuurlijk minder lange accu tijd (in vgl met koptelefoons zonder NC functie)
Die ik hierboven postte van Sony gaat lang genoeg mee. Ik laad 'm op na 3-4 trainingen en heb nog nooit gehad dat ie bijna leeg was.

• #109.613
Die ik hierboven postte van Sony gaat lang genoeg mee. Ik laad 'm op na 3-4 trainingen en heb nog nooit gehad dat ie bijna leeg was.
Mijn "oude" gestolen koptelefoon had geen ANC maar alsnog goed genoeg waardoor je sowieso niks hoorde vanuit buiten. De bediening is ook enorm fijn en een accu tijd van 25u is echt ideaal. Heb hem 2 jaar gehad en denk dat ik precies dezelfde weer ga halen.

• #109.614
Mijn "oude" gestolen koptelefoon had geen ANC maar alsnog goed genoeg waardoor je sowieso niks hoorde vanuit buiten. De bediening is ook enorm fijn en een accu tijd van 25u is echt ideaal. Heb hem 2 jaar gehad en denk dat ik precies dezelfde weer ga halen.
Waar gebruik je 'm dan nog meer voor behalve trainen en eventueel tijdens OV-reizen dat je 25 uur nodig hebt?

• #109.615
Waar gebruik je 'm dan nog meer voor behalve trainen en eventueel tijdens OV-reizen dat je 25 uur nodig hebt?
Kan hem zo 2 weken gebruiken zonder op te laden.
Van stroompunt tot stroompunt als ik op vakantie ga op een verre vlucht. Red ik met gemak 20 uren.
Van huis tot aan Mexico zal +/- wel 20 uren zijn voordat ik weer in het hotel ben.

• #109.616
Degene die ik heb (Bose) gaat wel al een paar jaartjes mee, dus kan ook zo zijn dat accu tijd overheen de jaren wel wat is afgenomen. Maar ik ben er tevreden mee

• #109.617
Deze is inderdaad goed. Door de noise cancelling functie ben je echt even afgesloten van de wereld en zit je helemaal in je eigen 'bubble'. Nadeel ervan is natuurlijk minder lange accu tijd (in vgl met koptelefoons zonder NC functie)

Ik heb nog nooit meegemaakt dat hij leeg ging eigenlijk. Maargoed, die van mij gebruik ik vooral in het vliegtuig en daar plug ik hem in natuurlijk.

Terug
Naar boven