XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.727
  • #109.728
Leren. Voorval voor hetgene wat ik totaal niet graag leer maar wel 'n hoofdvak is... fml

• #109.731
  • #109.734
Cut pas 3 dagen en denk nu al aan refeed

• #109.736
Terwijl schoonmoeder intensieve chemo heeft gaat mijn vader achteruit en is mijn schoonvader vannacht gevallen en heeft hij het bot waar zijn kunstheup aan vasthangt gebroken.

• #109.737
Door de studies en de combinatie met het gezin is er van sporten weinig in huis gekomen de afgelopen maanden. Ik voel sinds een maand tevens dat de linkerknie wellicht een operatie zal nodig hebben; Jaren geleden was er al vastgesteld dat er zo goed als geen kraakbeen meer aanwezig was en toen hebben we dat tijdelijk opgevangen door hyaloronzuur (of zoiets.. kan de naam maar niet onthouden). Maar ik vrees dat het nu te erg is geworden. Vraag me af wat de mogelijkheden zijn in België... kraakbeendonor ? Meniscusdonor??
We zullen zien. Binnen twee weken zijn de examens gedaan. Het lichaam eerst terug wakker maken door rustig te starten... het zal zwaar worden. De 41 jaar laat zich voelen nu ik zo lang stil heb gezeten.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #109.738
Door de studies en de combinatie met het gezin is er van sporten weinig in huis gekomen de afgelopen maanden. Ik voel sinds een maand tevens dat de linkerknie wellicht een operatie zal nodig hebben; Jaren geleden was er al vastgesteld dat er zo goed als geen kraakbeen meer aanwezig was en toen hebben we dat tijdelijk opgevangen door hyaloronzuur (of zoiets.. kan de naam maar niet onthouden). Maar ik vrees dat het nu te erg is geworden. Vraag me af wat de mogelijkheden zijn in België... kraakbeendonor ? Meniscusdonor??
We zullen zien. Binnen twee weken zijn de examens gedaan. Het lichaam eerst terug wakker maken door rustig te starten... het zal zwaar worden. De 41 jaar laat zich voelen nu ik zo lang stil heb gezeten.
Niet juist door stil zitten meer last?

• #109.739
Beetje test+deca

Gr

• Like
Waarderingen: BB_
  • #109.740
Niet juist door stil zitten meer last?
Ja daar ben ik zeker van maar ik voel dat de knie er erger aan toe is dan vroeger; Bij het stappen voel ik nu pijn links, rechts, boven en onder de knieschijf en ook binnenin, pijn. Dus dat wordt een ingreep denk ik.

Terug
Naar boven