Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
o.k , maken we er een snuff movie van
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan nog steeds niet geloven dat een p**mel zo klein kan zijn.laatste keer dat we samen stonden te pissen kon je je ogen er niet van af houden
Micropenis. Die mannen heb je ook. Die van mij heeft ook geen n*ger formaat maar het kan altijd erger.Kan nog steeds niet geloven dat een p**mel zo klein kan zijn.
zal ik straks even maken , nog wensen voor bepaalde standjes of rollenspellen ?
Kan geil zijn.Amazon position, lijkt me we grappig als jouw stats real zijn.
Amazon position, lijkt me we grappig als jouw stats real zijn.

Jij bent ook een n*ger, ik wist het wel.Micropenis. Die mannen heb je ook. Die van mij heeft ook geen n*ger formaat maar het kan altijd erger.
Welk vak is het?Leren. Voorval voor hetgene wat ik totaal niet graag leer maar wel 'n hoofdvak is... fml
Serverheer & netwerken... Oof
Ik ben gewoon een blanke boeren lul mienjong.Jij bent ook een n*ger, ik wist het wel.
Kan ook niet anders met zo'n moeder:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/do-you-even-meme.410934/page-14#post-10219948
Bij al die straattaal die je uitslaat en muziek en filmpjes die je post wist ik al dat je nooit een autochtoon kon zijn.
Dat ook kleintje dat dan weer wel
.Op 4500 kcal
Niet juist door stil zitten meer last?Door de studies en de combinatie met het gezin is er van sporten weinig in huis gekomen de afgelopen maanden. Ik voel sinds een maand tevens dat de linkerknie wellicht een operatie zal nodig hebben; Jaren geleden was er al vastgesteld dat er zo goed als geen kraakbeen meer aanwezig was en toen hebben we dat tijdelijk opgevangen door hyaloronzuur (of zoiets.. kan de naam maar niet onthouden). Maar ik vrees dat het nu te erg is geworden. Vraag me af wat de mogelijkheden zijn in België... kraakbeendonor ? Meniscusdonor??
We zullen zien. Binnen twee weken zijn de examens gedaan. Het lichaam eerst terug wakker maken door rustig te starten... het zal zwaar worden. De 41 jaar laat zich voelen nu ik zo lang stil heb gezeten.
Beetje test+decaDoor de studies en de combinatie met het gezin is er van sporten weinig in huis gekomen de afgelopen maanden. Ik voel sinds een maand tevens dat de linkerknie wellicht een operatie zal nodig hebben; Jaren geleden was er al vastgesteld dat er zo goed als geen kraakbeen meer aanwezig was en toen hebben we dat tijdelijk opgevangen door hyaloronzuur (of zoiets.. kan de naam maar niet onthouden). Maar ik vrees dat het nu te erg is geworden. Vraag me af wat de mogelijkheden zijn in België... kraakbeendonor ? Meniscusdonor??
We zullen zien. Binnen twee weken zijn de examens gedaan. Het lichaam eerst terug wakker maken door rustig te starten... het zal zwaar worden. De 41 jaar laat zich voelen nu ik zo lang stil heb gezeten.
Ja daar ben ik zeker van maar ik voel dat de knie er erger aan toe is dan vroeger; Bij het stappen voel ik nu pijn links, rechts, boven en onder de knieschijf en ook binnenin, pijn. Dus dat wordt een ingreep denk ik.