AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.681
Verpest is een te groot woord maar er zijn dagen dat ik moe wordt van mensen die A) mailen om niks, tijd lopen te verdoen B) niet to the point kunnen komen C) domweg dezelfde soort vraag nogmaals sturen na afwijzing of iets dergelijks.

De inbox geeft momenteel 486 berichten aan, waarvan er best 100 kunnen zijn die aan een of meerdere bovenstaande criteria voldoen. Lijkt alsof mensen steeds minder kunnen nadenken alvorens op verzenden te klikken, of in het eerste bericht de eerste helft en dan in een ander bericht de andere helft (of erger). Lichtpuntje is wel dat als ik het zat ben de helft doorstuur naar Malta.

• #109.682
Bij mij is die verhouding omgekeerd.

• #109.683
Wat kan ik zeggen. Sommige mensen halen de gekste capriolen uit voor geld.

• #109.684
Vorig jaar geen barbell incline bench gedaan, PR was 11x78 waar ik voorheen ondanks veel pogingen maar niet voorbij kwam.

Dit jaar weer opgebouwd naar die 11x78 maar kwam er weer weken lang niet voorbij. Paar weken aan 10 en 8 rm gewerkt, nu weer terug die 78 naar 12 reps werken.

Afgelopen weken steeds de 12e rep net aan gefaald, vooral uit positie zakken en mental issue met net te snel opgeven tijdens de grind om die latatste rep af te maken.

Vandaag voelde goed zat nog perfect bij de 10e rep. Zie ik plots 2 vingers verschijnen. Ik denk he wat raar ik zit in t power rack zodat ik nooit spotters nodig heb en heb niemand gevraagd maar ok voor t geval dat scheelt weer droppen.

11e rep ging prima geen issues en voor de laatste gaan.

12e rep ging goed vertraagde natuurlijk iets bij hetsticky point maar zeker dat t ging lukken en toen voelde het oppeens heel licht en hielp meneer de onuitgenodigde spotter met zn vingers mee afmaken.

Fuuuuuu

Volgende week weer een poging

Laatst bewerkt:
  • #109.685
mensen die geen gedegen programmering volgen en elke week hetzelfde doen

• #109.686
mensen die geen gedegen programmering volgen en elke week hetzelfde doen
Mensen die ongevraagd gaan spotten waardoor de poging om deze week wat anders -namelijk een rep meer- te doen niet geld en daardoor volgende week weer hetzelfde moet gebeuren voordat er gewicht bij kan om de triple progression methode voort te zetten. :(

• #109.687
Vorig jaar geen barbell incline bench gedaan, PR was 11x78 waar ik voorheen ondanks veel pogingen maar niet voorbij kwam.

Dit jaar weer opgebouwd naar die 11x78 maar kwam er weer weken lang niet voorbij. Paar weken aan 10 en 8 rm gewerkt, nu weer terug die 78 naar 12 reps werken.

Afgelopen weken steeds de 12e rep net aan gefaald, vooral uit positie zakken en mental issue met net te snel opgeven tijdens de grind om die latatste rep af te maken.

Vandaag voelde goed zat nog perfect bij de 10e rep. Zie ik plots 2 vingers verschijnen. Ik denk he wat raar ik zit in t power rack zodat ik nooit spotters nodig heb en heb niemand gevraagd maar ok voor t geval dat scheelt weer droppen.

11e rep ging prima geen issues en voor de laatste gaan.

12e rep ging goed vertraagde natuurlijk iets bij hetsticky point maar zeker dat t ging lukken en toen voelde het oppeens heel licht en hielp meneer de onuitgenodigde spotter met zn vingers mee afmaken.

Fuuuuuu

Volgende week weer een poging
Misschien afwisselen en andere borstoefeningen doen?

5x5 pause reps doen bijv.

Doe anders incline dumbbel press

Of vaker overhead press doen
Sterkere schouders en triceps zorgt ook voor een sterkere bench

• #109.688
Kom ik thuis, trek ik de luxaflex omhoog om de tuindeuren open te doen, trek ik verdomme het koord kapot. Dat wordt dus weer nieuwe luxaflex kopen.

Een andere auto stellen we dan misschien maar een jaartje uit.

• #109.689
Misschien afwisselen en andere borstoefeningen doen?

5x5 pause reps doen bijv.

Doe anders incline dumbbel press

Of vaker overhead press doen
Sterkere schouders en triceps zorgt ook voor een sterkere bench
Ging me er meer om dat er terwijl ik gewoon helemaal op mezelf train m'n eigen ding doe er vanuit het niets zomaar door iemand ongevraagd gespot werd net als ik na 2 jaar een PR ging breken :roflol:

Doe altijd al net zo vaak overhead press. Incline doe ik op 45 graden juist om schouders sterker te maken voor overhead press. Heb ook sets van 5 gedaan toen ik recent aan m'n 8rm werkte.

Voel ook gewoon dat het allemaal heeel langzaam een klein beetje progressie heeft gemaakt dus op zich werkt het maar ik zoek ook wel een goed gestructureerd programma voor deze rep ranges en met afwisseling naar dumbbells..

• #109.690
De richtlijnen veranderen zo nu en dan, maar het advies om stilstaand water te gebruiken heb ik ook nog nooit gehoord en ik volg al een flinke tijd jaarlijks een cursus levensreddend handelen waarbij ook brandwonden worden behandeld. Wel is recensent het advies om kleding te niet te verwijderen verandert naar wel verwijderen. De cursusleidster is dan weer wat genuanceerder en legt uit dat dat per situatie kan verschillen, maar het is voor de massa noodzakelijk duidelijke richtlijnen uit te dragen.

Ik heb al met al geluk gehad, de oven was niet super heet, ca. 170°, ik liet gelijk los en binnen een seconden of twee was ik al aan het koelen. Ik heb geen echte blaren, maar wel een paar verdikkingen van mijn huid. Hopelijk kan ik morgen gewoon auto rijden want ik zou met mijn dochtertje naar dierentuin gaan.
Gewoon zorgen dat je een goede brandwondengel in huis hebt of een afgeleid product als kant en klare verbanden. Dat werkt veel beter dan wat stromend water.

• #109.691
Ben je op je werk stuurt een vriendin een video dat ze in bad ligt met haar grote tette en zegt ze nog erbij “kom je nog?” Speelt ze nog met haarzelf

Wauuuuw altijd wanneer ik op werk ben

• #109.692
Kom ik thuis, trek ik de luxaflex omhoog om de tuindeuren open te doen, trek ik verdomme het koord kapot. Dat wordt dus weer nieuwe luxaflex kopen.

Een andere auto stellen we dan misschien maar een jaartje uit.

Het koord vervangen moet toch wel kunnen?

Mega zonde als je daarom helemaak nieuwe moet kopen.

• #109.693
Ben je op je werk stuurt een vriendin een video dat ze in bad ligt met haar grote tette en zegt ze nog erbij “kom je nog?” Speelt ze nog met haarzelf

Wauuuuw altijd wanneer ik op werk ben
Als ze dit enkel en alleen naar jou stuurt op de momenten dat je werkt (en ze dus héél goed weet dat er geen enkele kans is dat jij effectief voor haar deur staat), gaat er dan nog steeds geen belletje rinkelen, genius? :rolleyes:

• #109.695
Het koord vervangen moet toch wel kunnen?

Mega zonde als je daarom helemaak nieuwe moet kopen.

Moet wel kunnen denk ik, maar hij is vorig jaar al eens naar beneden gedonderd, het zijn brede witte houten lamellen dus die zijn toen beschadigd.

• #109.697
Plottwist: het was z'n moeder.

• #109.700
Beetje onderrug verrekt tijdens dl :(
Goed begin van een nieuw schema :mad:

Terug
Naar boven