@ThuggishRuggish geef toch toe dat je lekker wilt knuffelen met @svenrpb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morgen nog een dagje aklimatiseren en dinsdag weer aan de bakWaar heeft die gozer dat aan te danken? Stichting doe een wens?
Ik had gewonnen met monopolyWaar heeft die gozer dat aan te danken? Stichting doe een wens?
Welkom terug!
thnxs

Waar heeft die gozer dat aan te danken? Stichting doe een wens?
en speciale sausIk deel niet

Ik zelf ook. Als ik er hard genoeg in knijp komt er wat vocht uit.Ik word wel opgewonden van de gyno tietjes van @ThuggishRuggish
Als het maar een dikke komkommer is anders voelt @svenrpb er niet veel van.
Ik glij zo over een amsterdammertje heenAls het maar een dikke komkommer is anders voelt @svenrpb er niet veel van.
Pro! Ik denk dat sanca in de kerk zit vabdaag. Die komt straks thuis leest dit en gaat gelijk aan de drankIk glij zo over een amsterdammertje heen
zonder spuug
.In de kerk zuipen ze ook wijn. Als kind mocht ik dat nooit en kreeg ik van m'n ouders op m'n fl**ker als ik die halve beker leeg zoop.Pro! Ik denk dat sanca in de kerk zit vabdaag. Die komt straks thuis leest dit en gaat gelijk aan de drank.
Geven ze in de kerk de kinderen alcohol omdat het dan makkelijker wordt voor de pastoor?In de kerk zuipen ze ook wijn. Als kind mocht ik dat nooit en kreeg ik van m'n ouders op m'n fl**ker als ik die halve beker leeg zoop.