Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu nog IRL.

Geven ze in de kerk de kinderen alcohol omdat het dan makkelijker wordt voor de pastoor?

goeie!Jij balen zelfs daar viel je buiten de boot.Nu nog IRL.
goeie!
Ik ben gelukkig niet katholiek opgevoed, dan had ik immers al lang geen maagd meer geweest.

Mijn respect is met 200% gestegen voor Bert sinds hij bij de meet is geweest, kan je er prima bij hebben.
Als zelfs de pastoor je links laat liggen.

Care to explain?Weer eens niet genuanceerd genoeg geweest met alle gevolgen vandien.
95,5 alweer potver. Hopelijk met 6 weken tegen de 90 aan weer en dan is kijken of ik wat karakter heb om door te gaan. Doordeweeks gaat altijd wel goed maar als het dan weekend is f**k ik alles weer op. Nja we shall see.
Ben jij niet iets te oud om drugs te promotenlekker veel gaan snuiven en slikken ,ben je zo op je ideale gewicht zonder al teveel wilskracht

Als je dat lang genoeg doet krijg je ook nog extra vrienden in je hoofd ooklekker veel gaan snuiven en slikken ,ben je zo op je ideale gewicht zonder al teveel wilskracht

Als je dat lang genoeg doet krijg je ook nog extra vrienden in je hoofd ook

*Op.
S ochtends een bommetje van 200mg droppen, als je geluk hebt kan je snachts nog slapen ookBedankt voor de tips ik zal kijken wat er te regelen valt. 3 maal per dag een nakkie? En werkt het na 20:00 uur ook?
Die klapten er altijd goed in hoorS ochtends een bommetje van 200mg droppen, als je geluk hebt kan je snachts nog slapen ook
.Nooit meer sinds ik twee dagen niet kon slapen... bommetjes voel je veel later wat van dan via de neus, ik met Mn ongeduldige kop nog 1 erin gegooid en dat heb ik geweten