- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb ik nou nooit echt last van gelukkig. Hoe ervaar jij het dan?
Niet kunnen eten. Niet kunnen slapen en als ik wakker word voel ik mij nog net zo voor ik ging slapen.Daar heb ik nou nooit echt last van gelukkig. Hoe ervaar jij het dan?
Pff heftig zeg. Daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik kan meteen na een feestje al slapen, maar ik gebruik dan ook geen pep. Eten kan ik zodra ik in de bus kom alweer makkelijk met bepaalde voedingsmiddelen. Sterkte ermee. Gebruik je ook 5-htp na een feestje?Niet kunnen eten. Niet kunnen slapen en als ik wakker word voel ik mij nog net zo voor ik ging slapen.
Helemaal niks. 1x per jaar en daarna weer normaal doen. Express wat dagen vrij genomen.Pff heftig zeg. Daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik kan meteen na een feestje al slapen, maar ik gebruik dan ook geen pep. Eten kan ik zodra ik in de bus kom alweer makkelijk met bepaalde voedingsmiddelen. Sterkte ermee. Gebruik je ook 5-htp na een feestje?
PieperdHelemaal niks. 1x per jaar en daarna weer normaal doen. Express wat dagen vrij genomen.
Die 100gr rijst 200gr zalm en 100gr brocolli had echt niet goed gevult.. pff ik haat kleine meals. Krijg snel maagzuur van een lege buik.
#cutseason
![]()
Ik eet voor het slapen bakje Campina magere kwark en daarbij flinke glas water. Vult wel goed maar als ik eenmaal wakker om te plassen voel ik het weer maardan drink ik weer water of eet ik 2 stukjes mandarijn is die maagzuur weer wegPrecies zelfde probleem op lege maag, maag problemen wat eet jij voor het slapen gaan om te voorkomen ?
Wat mijn dag heeft verpest is toch wel het gegeven dat er mensen zijn die iets tegen vrouwen hebben en zelf op een podium gaan staan in een string en mij dan een hopeloze aandachtszoeker noemen.

Wat mijn dag heeft verpest is toch wel het gegeven dat er mensen zijn die iets tegen vrouwen hebben en zelf op een podium gaan staan in een string en mij dan een hopeloze aandachtszoeker noemen.

Ik durf het niet te geloven....meer dan 2x BW

Hoezo verpest dat jouw dag? Superknap toch, of gun je dat anderen niet.
Trek je niets aan van die lui. Zij zijn degenen die hier aandacht zoeken.Wat mijn dag heeft verpest is toch wel het gegeven dat er mensen zijn die iets tegen vrouwen hebben en zelf op een podium gaan staan in een string en mij dan een hopeloze aandachtszoeker noemen.
Omdat ik met mijn 87kg wegende ectolijft maar 112,5kg gepauzeerd doeHoezo verpest dat jouw dag? Superknap toch, of gun je dat anderen niet.
Trek je niets aan van die lui. Zij zijn degenen die hier aandacht zoeken.