XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.921
Nog steeds last van mijn dinsdag dip.

• #109.924
Niet kunnen eten. Niet kunnen slapen en als ik wakker word voel ik mij nog net zo voor ik ging slapen.
Pff heftig zeg. Daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik kan meteen na een feestje al slapen, maar ik gebruik dan ook geen pep. Eten kan ik zodra ik in de bus kom alweer makkelijk met bepaalde voedingsmiddelen. Sterkte ermee. Gebruik je ook 5-htp na een feestje?

• #109.925
Pff heftig zeg. Daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik kan meteen na een feestje al slapen, maar ik gebruik dan ook geen pep. Eten kan ik zodra ik in de bus kom alweer makkelijk met bepaalde voedingsmiddelen. Sterkte ermee. Gebruik je ook 5-htp na een feestje?
Helemaal niks. 1x per jaar en daarna weer normaal doen. Express wat dagen vrij genomen.

• #109.927
Die 100gr rijst 200gr zalm en 100gr brocolli had echt niet goed gevult.. pff ik haat kleine meals. Krijg snel maagzuur van een lege buik.
#cutseason
5B72ED16-2EB5-450C-A9CD-26E7493ECB33.jpeg

Precies zelfde probleem op lege maag, maag problemen wat eet jij voor het slapen gaan om te voorkomen ?

• #109.928
Precies zelfde probleem op lege maag, maag problemen wat eet jij voor het slapen gaan om te voorkomen ?
Ik eet voor het slapen bakje Campina magere kwark en daarbij flinke glas water. Vult wel goed maar als ik eenmaal wakker om te plassen voel ik het weer maardan drink ik weer water of eet ik 2 stukjes mandarijn is die maagzuur weer weg

• #109.929
Ik krijg ineens weer die zenuw stroomstootjes door mijn voet gvd. Ik hoop dat het nog door de operatie komt en dit niet terug komt. Of iig later gewoon weg gaat.
Want daarvoor ging ik onder het mes.
Anders loop ik voor jan lul 6 weken in het gips plus een operatie erbij. :(

• #109.930
Wat mijn dag heeft verpest is toch wel het gegeven dat er mensen zijn die iets tegen vrouwen hebben en zelf op een podium gaan staan in een string en mij dan een hopeloze aandachtszoeker noemen.

• #109.933
Ik zie @pat82 graag in string niets mis mee.

• #109.934
  • #109.938
63kg wegende vrouw die 130kg bankdrukt:(
Hoezo verpest dat jouw dag? Superknap toch, of gun je dat anderen niet.
Wat mijn dag heeft verpest is toch wel het gegeven dat er mensen zijn die iets tegen vrouwen hebben en zelf op een podium gaan staan in een string en mij dan een hopeloze aandachtszoeker noemen.
Trek je niets aan van die lui. Zij zijn degenen die hier aandacht zoeken.

• #109.939
  • #109.940
Het heeft niet mijn dag verpest, maar het is wel tenenkrommend dat dit in een 'standaardmail' staat en ook ophangt aan de muur:
upload_2019-6-13_17-30-36.png

Terug
Naar boven