Heb je hulp nodig met iets?Mooi dat nog geen één maat heeft gevraagd of ik hulp nodig ben met iets. Als ik het vraag dan doen ze het wel maar is toch leuker om vantevoren een appie te krijgen. Maar staat genoteerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je hulp nodig met iets?Mooi dat nog geen één maat heeft gevraagd of ik hulp nodig ben met iets. Als ik het vraag dan doen ze het wel maar is toch leuker om vantevoren een appie te krijgen. Maar staat genoteerd.
Meer groenten toevoegen.Die 100gr rijst 200gr zalm en 100gr brocolli had echt niet goed gevult.. pff ik haat kleine meals. Krijg snel maagzuur van een lege buik.
#cutseason
![]()
Stel je niet zo aan man je lijkt wel een vrouw. Prima toch als je maten wat doen voor je als je het vraagt, het is niet dat je half in coma ligt.Ik ben dan een raar persoon maar geen slecht persoon.
Misschien verwacht je te veel?Ene kant wel ja. Maar als je vaak een ander helpt en dan hoef ik niet te zeggen wat dan verwacht je ook iets terug. En ik ben niet zielig ofzo ik red mij wel. Maar het is toch wel chill om gewoon ff een bericht te krijgen van maat als je wat nodig bent app me maar.
Heb je gelijk in. Maar het is ook wel leuk om te horen van mensen die jij ook helpt dat ze hulp aanbieden. En dan hoeft het echt niet op stel en sprong. Het aanbieden alleen al zou mooi zijn.Stel je niet zo aan man je lijkt wel een vrouw. Prima toch als je maten wat doen voor je als je het vraagt, het is niet dat je half in coma ligt.
Niet iedereen is hetzelfde daar in. Ik snap je wel ergens hoor maar omdat jij dat doet kan je dat niet van andere verwachten.Heb je gelijk in. Maar het is ook wel leuk om te horen van mensen die jij ook helpt dat ze hulp aanbieden. En dan hoeft het echt niet op stel en sprong. Het aanbieden alleen al zou mooi zijn.
Wat een wijf ben je, snel een spuit erin want dit is 3x niks.Ene kant wel ja. Maar als je vaak een ander helpt en dan hoef ik niet te zeggen wat dan verwacht je ook iets terug. En ik ben niet zielig ofzo ik red mij wel. Maar het is toch wel chill om gewoon ff een bericht te krijgen van maat als je wat nodig bent app me maar.

Ik zit ook als ik plas.Wat een wijf ben je, snel een spuit erin want dit is 3x niks.
Een app is al teveel gevraagd?Niet iedereen is hetzelfde daar in. Ik snap je wel ergens hoor maar omdat jij dat doet kan je dat niet van andere verwachten.
Jij woont net iets te ver weg. Maar toch bedankt Kat.
Klopt.Kijk, Thug, je moet respect hebben dat die ander ook zijn eigen sores heeft.
Scheer je benen eens smeerlap.
Waarom draag je eigenlijk een korte broek?
Dat mag je nooit meer zeggen
Van april tot december heb ik meestal een korte broek aan.
Korte broek gang checking in.Van april tot december heb ik meestal een korte broek aan.