ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nee!
ik ben nog nooit ontslagen.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee!
ik ben nog nooit ontslagen.De 5SE was inderdaad een top toestel. Fijn formaat en kon best tegen een stootje.Mijn iPhone die al krakkemikkig was is weer eens gevallen en nu echt overleden, gelukkig recent nog wat foto’s overgezet naar de computer en mijn vrouw haar oude 6 ligt nog ergens in en la. Helaas wel het einde van de handzame iPhone voor mij, een SE vond ik echt het ideale formaat.
Misschien is dat wel de reden dat je het hier zo goed hebt nu? Kan me ook niet voorstellen dat jij zoveel belasting afdraagt met een loon in de supermarkt..
In Turkije hebben ze het beter daarom wonen ze ook hier.Misschien is dat wel de reden dat je het hier zo goed hebt nu? Kan me ook niet voorstellen dat jij zoveel belasting afdraagt met een loon in de supermarkt..
Mss kunnen we je helpen? Waarover gaat het?Pfff... Ik dacht; oke ik ga wiskunde beginnen leren. Het zal wel soepel gaan, zoals in Januari... Ik open mn boek en weet echt 0.
En na een uur te zoeken wat iets kan zijn, sta ik nog geen stap verder.
Moeten jullie in NL ook kiezen tussen 6u of 8u wiskunde per week (ervan uitgaande dat je wiskunde als richting kiest)? Ik heb het dan over humaniora (niet hogeschool of universiteit)Wiskunde is leuk. 9,8 eindexamen VWO. Baalde ik nog van.
Verkapt kijk mij is goed in wiskunde zijn post.Wiskunde is leuk. 9,8 eindexamen VWO. Baalde ik nog van.
3,4 eindexamen, 6,9 herexamenWiskunde is leuk. 9,8 eindexamen VWO. Baalde ik nog van.
Nee, maar ik ben 13 jaar geleden geslaagd, dus dat zal intussen al weer 10x veranderd zijn.Moeten jullie in NL ook kiezen tussen 6u of 8u wiskunde per week (ervan uitgaande dat je wiskunde als richting kiest)?
Het onderwijssysteem is idd overal wellicht aan snelle verandering onderhevig (en maar goed ook). Alleen helaas niet in België. As alwaysNee, maar ik ben 13 jaar geleden geslaagd, dus dat zal intussen al weer 10x veranderd zijn.

'k Heb het geskipt maar het gaat over afgeleiden. Kans is tevens ook klein dat dat op het examen komt maar ik vind het wel fijn om vanaf het begin te beginnen zodat je niks mist.

De basis moet er zeker zijn. En je wil het grondig doen; dus dat siert je.'k Heb het geskipt maar het gaat over afgeleiden. Kans is tevens ook klein dat dat op het examen komt maar ik vind het wel fijn om vanaf het begin te beginnen zodat je niks mist.
Risico van het vak zeker?![]()
Ja ik wil het, maar ik kan het nietDe basis moet er zeker zijn. En je wil het grondig doen; dus dat siert je.
Succes!
Komt allemaal goed :d Nog 'n weekje 
Afgeleiden is niet zo moeilijk als je er even rustig voor gaat zitten, op YouTube staan ook genoeg duidelijke filmpjes'k Heb het geskipt maar het gaat over afgeleiden. Kans is tevens ook klein dat dat op het examen komt maar ik vind het wel fijn om vanaf het begin te beginnen zodat je niks mist.
Risico van het vak zeker?![]()
Big oof... Het is niet moeilijk als je het kan inderdaad maar ik ga echt niet meer op iemand anders' wijze werken.Afgeleiden is niet zo moeilijk als je er even rustig voor gaat zitten, op YouTube staan ook genoeg duidelijke filmpjes
Goede docent danBig oof... Het is niet moeilijk als je het kan inderdaad maar ik ga echt niet meer op iemand anders' wijze werken.
Vorig jaar was er een thema maar ik leerde toen met mijn papa (= zijn methode), ik deed die toets, goed gevoel erbij. Ik kreeg 2/20.
Ik kijk t eens na, alles klopt maar alleen een beetje anders, ik geef m'n toets terug. Kreeg dan 19/20 terug lol

haha nerd!!!!Wiskunde is leuk. 9,8 eindexamen VWO. Baalde ik nog van.