Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #110.041
Pfff... Ik dacht; oke ik ga wiskunde beginnen leren. Het zal wel soepel gaan, zoals in Januari... Ik open mn boek en weet echt 0.
En na een uur te zoeken wat iets kan zijn, sta ik nog geen stap verder.
Dat hoofdstuk is kinda gedaan... Zit nu aan deel 1 van de 3 of 4. :( Morgen wordt t pieken
Nu bezig met integralen... Dat gaat een stuk soepeler

• #110.042
Wiskunde was toen ik examens deed, zo makkelijk. Hele Word documenten in je grafische rekenmachine importeren.
Maaar je gaat het pas zien, als je het begrijpt (Johan Cruijf)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #110.043
Wiskunde was toen ik examens deed, zo makkelijk. Hele Word documenten in je grafische rekenmachine importeren.
Daarom. Formules mochten wij er ook bij houden, maar het gaat erom dat je deze juist kan toepassing en het snapt. Het is geen test of je goed dingen uit hoofd kan leren, zoals bij sommige vakken.

• #110.044
Af en toe steek 'k er eens een formule in ofzo, maar als ik dat getypt heb (wat al fk lang duurt) ken ik 'm ondertussen vanbuiten :')

• #110.045
Daarom. Formules mochten wij er ook bij houden, maar het gaat erom dat je deze juist kan toepassing en het snapt. Het is geen test of je goed dingen uit hoofd kan leren, zoals bij sommige vakken.
Leg dat deze kinderschool maar eens uit... Ik heb 90% bij programmeren (C#), dat is iets wat je moet kunnen. Maar anderen hebben dan op blok-vakken +90, guess who meer respect krijgt van leerkrachten? Ofc... Die met de blok-vakken.

• #110.046
Verkapt kijk mij is goed in wiskunde zijn post.
Hoe baal je van een 9,8? Was jij ook zo'n klasgenoot die altijd zei van ik heb het super slecht gedaan? En dan alsnog een 8 of 9 haalde?
Nee, daar had ik een hekel aan. Ik zei toen ik thuis kwam tegen m'n ma, ik zal wel een 9,6 ofzo hebben, want ik ben de -wortel(2) vergeten. Ik had enkel wortel(2) als antwoord opgeschreven en dit moest natuurlijk + of -wortel(2) zijn.

• #110.047
  • #110.048
Wat deed je bij defensie voor je je MSc haalde?
Hetzelfde. Althans, wij wisselen om de 2-3 jaar van functie. Ik had op de NLDA (Defensie) mijn universitaire BSc-gehaald in de opleiding. MSc is geen vereiste voor mijn functie, zelfs HBO is al voldoende. Het vergroot wel de (doorstroom)mogelijkheden en de mogelijkheden buiten Defensie (mocht ik Defensie willen verlaten). Ik heb het gedaan uit interesse en om een civiele MSc op zak te hebben. Als je luchtvaartengineer bent, komt de kennis overigens wel goed van pas. :)
Ik ga never defensie doen in dit land waar je genaaid word
Want? Het is heel divers en als je, zoals je het zelf omschrijft, het type 'snelle werker', 'altijd op tijd', 'secuur' en 'handjes uit de mouwen-type' bent, zijn er zeker functie die je prima zou kunnen uitvoeren. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet slecht en mogelijkheden opleidingen te volgen en jezelf te ontwikkelen zijn er ook.
Hoe meer je werkt hoe meer ze afpakkeb
?
'k Heb het geskipt maar het gaat over afgeleiden. Kans is tevens ook klein dat dat op het examen komt maar ik vind het wel fijn om vanaf het begin te beginnen zodat je niks mist.
Risico van het vak zeker? :cool:
Integreren en differentiëren, leuk. :) Dat was toch met de kettingregel enzo? Als je de basisformules doorhebt, is het piece of cake. Succes! :thumbs:

:roflol: @Galen is inderdaad te slim voor school. :P
haha nerd!!!!

vwo wordt trouwens niet met hoofdletters geschreven :)

gr iemand die alles heeft afgerond met een 5 en 6 op het vwo
Wat is de definitie van een nerd volgens jou? :thinking:
Nerds doen niet aan bodybuilding (en sporten in het algemeen, tenzij je bridge/schaken/dammen etc. als sport beschouwt). Nerds zijn de skinny ecto's in de gym die met moeite een lege BB benchen. (Even gegeneraliseerd.) :P

• #110.049
Leg dat deze kinderschool maar eens uit... Ik heb 90% bij programmeren (C#), dat is iets wat je moet kunnen. Maar anderen hebben dan op blok-vakken +90, guess who meer respect krijgt van leerkrachten? Ofc... Die met de blok-vakken.
Leerkrachten van betàvakken zullen hier zeker anders over denken. Wiskunde en natuurkunde zijn geen blokvakken.

• #110.053
  • #110.054
Wat is de definitie van een nerd volgens jou? :thinking:
Nerds doen niet aan bodybuilding (en sporten in het algemeen, tenzij je bridge/schaken/dammen etc. als sport beschouwt). Nerds zijn de skinny ecto's in de gym die met moeite een lege BB benchen. (Even gegeneraliseerd.) :P
heb ff “nerd meaning” in Google ingetypt en dit krijg je te zien:
nerd
/nəːd/
noun
INFORMAL
  1. a foolish or contemptible person who lacks social skills or is boringly studious.
klinkt het al bekend? :roflol:

• #110.057
Elke keer als ik die reacties zie op de posts over de nieuwe donor wet ga ik me er meer en meer aan ergeren dat de 'nee stemmers' net zo veel recht hebben op een donororgaan als de 'ja stemmers'.

Prima dat jij en je kort pittige alu hoedje denken dat er strax een arts midden in de nacht je lever komt stelen, maar als jij niks over hebt voor een medemens verdien je het ook niet om te ontvangen.

Zelfde voor mensen die vanwege een denkbeeldige skydaddy niet 'mogen' doneren. Prima maar dan hoor je ook niks te krijgen.

Ik kan ook niet zeggen 'sorry ik mag geen belasting betalen vanwege mijn geloof maar ik wil wel graag 112 kunnen bellen als ik in de shit zit of WW kunnen krijgen'

• #110.058
Ik vind het overgens wel heel belangrijk dat het altijd een keuze blijft.

Alleen die keuze moet wel 2 kanten op werken, zoals alle normale keuzes in het leven.

• #110.059
Aan het laatste hoofdstuk zitten bij wiskunde, even kijken hoe groot dat is... 100 pagina's. Yeah let's go.
En wetende dat ik alles daarvoor nog niet eens ken :I

• #110.060
Mijn iPhone die al krakkemikkig was is weer eens gevallen en nu echt overleden, gelukkig recent nog wat foto’s overgezet naar de computer en mijn vrouw haar oude 6 ligt nog ergens in en la. Helaas wel het einde van de handzame iPhone voor mij, een SE vond ik echt het ideale formaat.

Nu weet ik weer waarom mijn vrouwe een nieuwe heeft, de batterij van die iPhone 6 is nu al weer bijna op. Ik heb wel gevonden dat iOS13 straks ook op de SE zal draaien, dus ik laat er wel weer een nieuw schermpje in zetten denk ik.

Terug
Naar boven