AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #110.121
Vanochtend bij de orthodontist geweest. M'n kaken staan nog niet echt netjes (heel veel ruimte tussen mijn kiezen, dus kauwen was al een issue (moeite met biefstuk enzo)). De ortho heeft als gevolg daarvan weer een heel kunstwerk aan elastieken in m'n mond geplaatst en alles flink op spanning gezet, dus eten is nu weer helemaal...:scold:. Ik heb vanmiddag met moeite m'n bakkie kip-rijst-broccoli letterlijk naar binnengeduwd. Waarschijnlijk neemt de spanning komende dagen wel weer af. :) Zo meteen mijn avondeten proberen naar binnen te werken.

Je kunt het in de blender gooien natuurlijk :p

• #110.123
Vanochtend bij de orthodontist geweest. M'n kaken staan nog niet echt netjes (heel veel ruimte tussen mijn kiezen, dus kauwen was al een issue (moeite met biefstuk enzo)). De ortho heeft als gevolg daarvan weer een heel kunstwerk aan elastieken in m'n mond geplaatst en alles flink op spanning gezet, dus eten is nu weer helemaal...:scold:. Ik heb vanmiddag met moeite m'n bakkie kip-rijst-broccoli letterlijk naar binnengeduwd. Waarschijnlijk neemt de spanning komende dagen wel weer af. :) Zo meteen mijn avondeten proberen naar binnen te werken.
Intraveneuze voeding?

• #110.125
  • #110.126
Ik heb al eens 7 weken vloeibaar gegeten, ben daar helemaal klaar mee. Ik kan gelukkig mijn elastieken uitdoen, maar het is niet de bedoeling dat ik dit 5x p/d doe.
Zou het een optie zijn je 5 maaltijden naar te 3 krijgen? Of 2 ervan een shake met gainer in?

• #110.127
Ik heb al eens 7 weken vloeibaar gegeten, ben daar helemaal klaar mee. Ik kan gelukkig mijn elastieken uitdoen, maar het is niet de bedoeling dat ik dit 5x p/d doe.
Pas op dat je je niet verslikt/stikt...jammer van die mooie vakantie ...:o

• #110.128
Kan jouw tandarts je geen klein nachtapparaat geven? Dan kan je overdag tenminste fatsoenlijk eten.
Een paar nachten wennen om daar mee te slapen, maar nadien geen last meer van

• #110.137
Kan jouw tandarts je geen klein nachtapparaat geven? Dan kan je overdag tenminste fatsoenlijk eten.
Een paar nachten wennen om daar mee te slapen, maar nadien geen last meer van
Ortho. Nachtapparaatje? De bedoeling is dat ik ze zoveel mogelijk draag , liefst 24/7. Bij het eten kan ik ze wel uitdoen, maar ik eet zo vaak en veel en het is een gekloot. Ik heb alleen maar mijzelf ermee als ik ze niet draag. Ik wil dat m'n gebit zo goed mogelijk sluit. Operatie was 100x erger.

• #110.139
  • #110.140
Terug
Naar boven