- Waardering
- 22.485
Beetje wel.
Please, your killing me.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje wel.
Please, your killing me.
*you're
Ouwch...Wanneer je iemand vraagt te helpen om een foto te nemen na een training van een uur.
Deze na het nemen van foto doodleuk zegt:
It's best to take picture after workout...

Toen hij vertelde dat hij nu aan gevechtssport doet. Toch even geluk gewenst bij het behalen van z'n zwarte band op zijn negentigste.Ouwch...
Je hebt hem hopelijk toch wel van antwoord gediend? Hij ligt daar mss nu nog steeds te creperen op de grond...![]()
Die is voor het vrouwtje maar met tequila erin is het niet eens slecht!
Ik erger mij er aan dat ik niet mag kiezen dat mijn organen NIET naar een haatbaard gaan. Maar ja, het zou wel zo netjes zijn om donoren voorrang te geven.Elke keer als ik die reacties zie op de posts over de nieuwe donor wet ga ik me er meer en meer aan ergeren dat de 'nee stemmers' net zo veel recht hebben op een donororgaan als de 'ja stemmers'.
Prima dat jij en je kort pittige alu hoedje denken dat er strax een arts midden in de nacht je lever komt stelen, maar als jij niks over hebt voor een medemens verdien je het ook niet om te ontvangen.
Zelfde voor mensen die vanwege een denkbeeldige skydaddy niet 'mogen' doneren. Prima maar dan hoor je ook niks te krijgen.
Ik kan ook niet zeggen 'sorry ik mag geen belasting betalen vanwege mijn geloof maar ik wil wel graag 112 kunnen bellen als ik in de shit zit of WW kunnen krijgen'
Ook leuk wanneer je labbril beslaat.We moeten een goede klimaatbeheersing hebben op het werk, toch is het nu al 24 graden, lekker hoor met een Nomex labjas.
Jullie hebben airco? Gelukzak!!!We moeten een goede klimaatbeheersing hebben op het werk, toch is het nu al 24 graden, lekker hoor met een Nomex labjas.