XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #110.084
  • #110.085
Grijze container wordt in het najaar maar één keer per drie weken geleegd ipv twéé.

• #110.086
Gewoon een grote afvalcontainer huren bij een recyclingbedrijf en die laten legen wanneer die vol is

• #110.087
Wanneer je iemand vraagt te helpen om een foto te nemen na een training van een uur.

Deze na het nemen van foto doodleuk zegt:

It's best to take picture after workout...
Ouwch... :(
Je hebt hem hopelijk toch wel van antwoord gediend? Hij ligt daar mss nu nog steeds te creperen op de grond... :D

• #110.088
Ouwch... :(
Je hebt hem hopelijk toch wel van antwoord gediend? Hij ligt daar mss nu nog steeds te creperen op de grond... :D
Toen hij vertelde dat hij nu aan gevechtssport doet. Toch even geluk gewenst bij het behalen van z'n zwarte band op zijn negentigste.

• #110.089
Ga is aan de drank. Je begint @Bert trekjes te krijgen :p.
*eens

received_2099636887001732.jpeg

• #110.091
Trojka :kots:

• #110.093
Elke keer als ik die reacties zie op de posts over de nieuwe donor wet ga ik me er meer en meer aan ergeren dat de 'nee stemmers' net zo veel recht hebben op een donororgaan als de 'ja stemmers'.

Prima dat jij en je kort pittige alu hoedje denken dat er strax een arts midden in de nacht je lever komt stelen, maar als jij niks over hebt voor een medemens verdien je het ook niet om te ontvangen.

Zelfde voor mensen die vanwege een denkbeeldige skydaddy niet 'mogen' doneren. Prima maar dan hoor je ook niks te krijgen.

Ik kan ook niet zeggen 'sorry ik mag geen belasting betalen vanwege mijn geloof maar ik wil wel graag 112 kunnen bellen als ik in de shit zit of WW kunnen krijgen'
Ik erger mij er aan dat ik niet mag kiezen dat mijn organen NIET naar een haatbaard gaan. Maar ja, het zou wel zo netjes zijn om donoren voorrang te geven.

• #110.095
om donoren voorrang te geven.

geen voorrang . ben je zelf geen donor dan heb je zelf ook geen recht op een orgaan ,heb je een orgaan nodig door alcohol ,drugs,nicotine of bv anabolenmisbruik

dan moet je op de laatste plaats komen ,heel simpel en heel eerlijk ,ook zou er een wet moeten komen die leden van de oranje clan ook geen voorrang meer geven ,

gewoon netjes op je beurt wachten ,maar ja we leven in een monarchie en geen democratie

Laatst bewerkt:
  • #110.096
We moeten een goede klimaatbeheersing hebben op het werk, toch is het nu al 24 graden, lekker hoor met een Nomex labjas.

• #110.097

Sick fucks, ze zouden al die ouders moeten ontzetten uit hun ouderlijke macht.

• #110.099
Die kan in de administratiehoek gewoon af.

Terug
Naar boven