Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vandaag al 5 uur verplichte les gehad en ontdek nu net ook nog eens dat ik voor middernacht nog een taak moet indienen, wat is studeren toch leuk![]()

vandaag weer opnieuw, alleen is die middernacht veranderd in een half 9 morgenvroeg -_-' (middelbaar all over again)
kill self <=> quit school
1 van de 2 wordt het![]()

Laat je keuze hierop baseren.maak jij er 1, ik heb een doodsangst voor de volgende kaart voor flooding![]()
Laat je keuze hierop baseren.
Kaart = kill
Geen kaart = quit

vandaag weer opnieuw, alleen is die middernacht veranderd in een half 9 morgenvroeg -_-' (middelbaar all over again)
kill self <=> quit school
1 van de 2 wordt het![]()
hele t-shirt en broek nat. geyl bro 
k ff verhaaltje.
Was vandaag heel gemotiveerd paar dikke pr's neer te zetten met DL. Wil voor 1RM gaan
-WU
-3x120
-5x120 (voor het eerst met belt, ff techniek leren maar voelde raar)
-3x150 belt, gvd wat was dat klote
techniek met belt is heel anders imo. Vrijdag ipv benen (marcelsyndroom) hele training DL'en en belt leren gebruiken. dit was echt bagger. Hele training weg alleen wat rows en pullovers gedaan en zweette als een otter. powerfull positive effect from noxihele t-shirt en broek nat. geyl bro
in het 'vandaag goed' topic lekkere minderjarige gedropt. nu ff proberen te fappen met noxi door me aderen en dan slapen.
brb firefox opnieuw opstarten omdat ik geen foto's zie.