XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jordi, ga een paar maanden undercover..
Keihard knallen! En kom dan al pec bouncend en iedereen mirrend achter je laten terug op dit forum en post een foto. Zelfs de hardste mod zal je dan weer unbannen!

Neeeee arydan heeft leuke afbeeldingen :D

Zit toevallig net Paris van David Guetta te luisteren op m'n nieuwe boxsetttttt

vandaag al 5 uur verplichte les gehad en ontdek nu net ook nog eens dat ik voor middernacht nog een taak moet indienen, wat is studeren toch leuk:)

vandaag weer opnieuw, alleen is die middernacht veranderd in een half 9 morgenvroeg -_-' (middelbaar all over again)

kill self <=> quit school
1 van de 2 wordt het:mad:

k ff verhaaltje.

Was vandaag heel gemotiveerd paar dikke pr's neer te zetten met DL. Wil voor 1RM gaan
-WU
-3x120
-5x120 (voor het eerst met belt, ff techniek leren maar voelde raar)
-3x150 belt, gvd wat was dat klote
techniek met belt is heel anders imo. Vrijdag ipv benen (marcelsyndroom) hele training DL'en en belt leren gebruiken. dit was echt bagger. Hele training weg alleen wat rows en pullovers gedaan en zweette als een otter. powerfull positive effect from noxi :p hele t-shirt en broek nat. geyl bro :kiss:

in het 'vandaag goed' topic lekkere minderjarige gedropt. nu ff proberen te fappen met noxi door me aderen en dan slapen.

k ff verhaaltje.

Was vandaag heel gemotiveerd paar dikke pr's neer te zetten met DL. Wil voor 1RM gaan
-WU
-3x120
-5x120 (voor het eerst met belt, ff techniek leren maar voelde raar)
-3x150 belt, gvd wat was dat klote
techniek met belt is heel anders imo. Vrijdag ipv benen (marcelsyndroom) hele training DL'en en belt leren gebruiken. dit was echt bagger. Hele training weg alleen wat rows en pullovers gedaan en zweette als een otter. powerfull positive effect from noxi :p hele t-shirt en broek nat. geyl bro :kiss:

in het 'vandaag goed' topic lekkere minderjarige gedropt. nu ff proberen te fappen met noxi door me aderen en dan slapen.

brb firefox opnieuw opstarten omdat ik geen foto's zie.

ben ontslagen vandaag :(

Als vakkenvuller vind je zo weer een nieuwe baan joh.

Terug
Naar boven