MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ben je in een supersaiyan getransformeerd en heb je die klerebaas naar de maan geslagen?

de gene die mij op mijn werk moest begeleiden deze periode laat mij alle k*tklusjes op lossen (ook nog eens afgezonderd van de rest van het personeel) en laat alle leuke dingen doen door andere stagaires
Begon ie vandaag ook nog wat k*t opmerkingen naar mij te maken...op aandringen van wat ander personeel ben ik gaan klagen bij de baas. Die kapte me halverwege mijn verhaal af en zij dat hij vandaag geen tijd had

ik ga weer verder met me werk en een half uur later komt de baas aanrijden, tikt me op me schouder en zegt dat ik ken vertrekke. Ik stond er zo van te kijken dat ik maar gewoon me spulle heb gepakt en ben gegaan

morgen of overmorge kom ik de rest van mijn spullen ophalen

en dan lunge walk ik die auto van um in een nabij gelegen vijver

ik vroeg niet naar het hele verhaal -_-'

****ing buikpijn, wat kan je ertegen doen? Probeerde net 5 min lang mijn buik te masseren en moest steeds boeren:( voelde wel lkkr semi-boner :3

Dacht dat ik bij 600karmapuntjes een streepje erbij kreeg, nou niet dus
fuuuuuuu

Dat ik laatste 2/3 weken teveel slaap zo'n 10u lang.
Wat k*t is aangezien ik tentamens heb en hierdoor ook nog eens steeds trainingen/maaltijden moet uitstellen. :(

Dat ik laatste 2/3 weken teveel slaap zo'n 10u lang.
Wat k*t is aangezien ik tentamens heb en hierdoor ook nog eens steeds trainingen/maaltijden moet uitstellen. :(

vandaag ook uitgeslapen... ff bijrusten is nooit verkeerd toch. En heb je in de morgen geen college?

vandaag ook uitgeslapen... ff bijrusten is nooit verkeerd toch. En heb je in de morgen geen college?

Nee, voorlopig vanwege tentamenperiode alleen in de middag 2 of 3 keer in de week. Meeste (video)colleges kan ik via internet weer bekijken.

But feels bad, omdat ik steeds om 8u wil opstaan en wordt het weer 10u oid dat had ik vroeger nooit lolz.

Nergens zin in vandaag.... totaal geen motivatie. voor het eerst :(
Straks ff kijken wat oma voor me kookt. heb alleen nog maar haver en whey en melk.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 11:46 ----------

Dacht dat ik bij 600karmapuntjes een streepje erbij kreeg, nou niet dus
fuuuuuuu

750pas. same thoughts bro :(

Schoot uit met scheermesje dus heb hele baardje maar afgeschoren, babyface ftw.

gewoon elektrisch doen? of heb je sterke baardgroei?

Heb wel een elektrische, maar die vind ik smerig, want die gebruikt m'n pa ook wel eens en m'n pa stinkt. Meestal haal ik alleen snorretje weg met mesje en de rest trim ik, maar nu haalde ik ook een beetje in m'n nek weg met scheermesje, maar ging iets te ver dus toen zat er een hap in.. dus ik denk, eens kijken hoe het ook alweer stond als alles eraf is.. slecht dus. M'n buurmeisje vind het 'schattig', maar dat is niet wat ik wil bishhh! :o

Heb wel een elektrische, maar die vind ik smerig, want die gebruikt m'n pa ook wel eens en m'n pa stinkt. Meestal haal ik alleen snorretje weg met mesje en de rest trim ik, maar nu haalde ik ook een beetje in m'n nek weg met scheermesje, maar ging iets te ver dus toen zat er een hap in.. dus ik denk, eens kijken hoe het ook alweer stond als alles eraf is.. slecht dus. M'n buurmeisje vind het 'schattig', maar dat is niet wat ik wil bishhh! :o

Ik vind je ook wel schattig op die side tricep hoor. :o

(nohomo)

Terug
Naar boven