AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #110.703
Omdat ik sinds vorige zomer best veel ben afgevallen, op jacht naar een nieuwe bikini. Mijn maat icm mijn smaak nergens te vinden of niet op korte termijn leverbaar grmbl....

• #110.704
Je hebt nog de smaak van een big mama?

• #110.706
Omdat ik sinds vorige zomer best veel ben afgevallen, op jacht naar een nieuwe bikini. Mijn maat icm mijn smaak nergens te vinden of niet op korte termijn leverbaar grmbl....
2020 wordt jouw jaar Claire ...kun je op je gemakkie gaan zoeken...komt HELEMAAL GOED MET JOU!! :)

• #110.707
  • #110.708
Nee, dat niet. Maar ben nog steeds wel relatief uit verhouding qua maten haha

Beugel, broekje dat mijn 'het lijkt of er een tractor overheen gereden is- buik' iets of wat camoufleert in een dessin dat niet 13 in een dozijn is....

:)

leaf-print-high-waist-bikini-met-zwarte-wrap-top.jpg

• #110.710
Het zal zeker zo zijn dat 2020 het jaar wordt van @Claire maar ze heeft ook nu, zijnde anno 2019, een bikini nodig veronderstel ik.

Graag binnen 3 weken zelfs; vóórdat ik naar Noord-Macedonië vertrek ;). Normaliter zocht ik een dag voor de vakantie, maar met mijn huidige maten had ik al wat ectra zoektijd ingecalculeerd haha

• #110.711
Graag binnen 3 weken zelfs; vóórdat ik naar Noord-Macedonië vertrek ;). Normaliter zocht ik een dag voor de vakantie, maar met mijn huidige maten had ik al wat ectra zoektijd ingecalculeerd haha
Oei... bikini stress dus :( succes met de zoektocht.
Noord-Macedonië. Interessante bestemming. Eerste keer of niet?

• #110.712
Oei... bikini stress dus :( succes met de zoektocht.
Noord-Macedonië. Interessante bestemming. Eerste keer of niet?

Yep! Vanuit mijn studie veel interessante dingen over gehoord en we gaan het uitproberen... Cultuur, zon / meer en erg goedkoop ;)

Terug
Naar boven