Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Gelukkig is de kleinburgerlijke mens ook goed vertegenwoordigd op dit forum

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet voor mijn reisgezelschap, maar je weet natuurlijk niet wat er dáár rondloopt![]()

Wat is er mis met de maatschappij?

Is toch mooi dat mensen vanwege hun kinderen nog wel gewoon normaal met hun ex om kunnen gaan? Ongeacht of je gedachtegang te minimalistisch en beperkt is
Dus zowel je ex-man als ex-vrouw en hun aanhang komen tegelijk bij jou bbq’en oid?

Dus zowel je ex-man als ex-vrouw en hun aanhang komen tegelijk bij jou bbq’en oid?

@Aquaexplo ga je nog op vakantieNiet voor mijn reisgezelschap, maar je weet natuurlijk niet wat er dáár rondloopt![]()

En na die BBQ is er 1 grote swingers party waarbij iedereen het met iedereen doet?Zowel mijn ex-man als mijn ex-vrouw (en hun beide nieuwe echtgenotes) zijn mijn beste vrienden... Zo'n typisch gevalletje van met de kerst met z'n allen rond de tafel, gezamenlijke poolparty/bbq in de zomer etc. Voor mijn dochters een fantastische situatie en ze zeggen altijd dat ze andere kinderen met gescheiden ouders hetzelfde wensen.

En na die BBQ is er 1 grote swingers party waarbij iedereen het met iedereen doet?![]()

Ben ik niet de enige met smerige gedachte.En na die BBQ is er 1 grote swingers party waarbij iedereen het met iedereen doet?![]()
behalve met jou
je vraagt erom
Waarom?