Slachtoffer van de tunnel?Net terug thuis. Vandaag 5 uur in de wagen gezeten voor een simpele rit heen en terug waarvoor ik meestal maar 1,5 uur dien uit te trekken op "normale" dagen. Ongeziene files vandaag. Leve de Tour, leve België![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slachtoffer van de tunnel?Net terug thuis. Vandaag 5 uur in de wagen gezeten voor een simpele rit heen en terug waarvoor ik meestal maar 1,5 uur dien uit te trekken op "normale" dagen. Ongeziene files vandaag. Leve de Tour, leve België![]()

Dit dus! Hoe kon je het raden?

Belg,?
Dan hebben we een beetje hetzelfde meegemaakt vandaag. Ook een uur of 5 in de files gestaan en pas tegen sluitingstijd naar de winkels gegaan, die tegen die tijd al zo goed als volledig waren leeggeplunderd...Vandaag 4,5 uur in de auto gezeten met als gevolg dat ik om 19:30 nog met haast boodschappen stond te doen. Zonder gegeten te hebben.
Inmiddels in het zonnetje in de tuin, dat maakt het een beetje goed.
Denk je? Nee hoor, volgens mij is @Kathlinoo gewoon helderziende.
Ik hoop het nietDenk je? Nee hoor, volgens mij is @Kathlinoo gewoon helderziende.
1
Dan hebben we een beetje hetzelfde meegemaakt vandaag. Ook een uur of 5 in de files gestaan en pas tegen sluitingstijd naar de winkels gegaan, die tegen die tijd al zo goed als volledig waren leeggeplunderd...
Heb je geen files gezien? En er toch in staan?Net terug thuis. Vandaag 5 uur in de wagen gezeten voor een simpele rit heen en terug waarvoor ik meestal maar 1,5 uur dien uit te trekken op "normale" dagen. Ongeziene files vandaag. Leve de Tour, leve België![]()

Dat is mijn dagelijkse routine (niet dat 4,5-uur file rijden hoor). Avondeten was vandaag 22:00 uur.Vandaag 4,5 uur in de auto gezeten met als gevolg dat ik om 19:30 nog met haast boodschappen stond te doen. Zonder gegeten te hebben.
Inmiddels in het zonnetje in de tuin, dat maakt het een beetje goed.
Kiele kiele kiele eerst met de vinger en dan met de piele
One for the money two for the show krab me is aan de piele want die jeukt mie zooooKiele kiele kiele eerst met de vinger en dan met de piele
Op mijn ouderdom gaat het zicht zienderogen achteruit. Dan zie je alles niet meer zo goed, zelfs als het vlak voor je neus gebeurt.
Dan kom ik binnenkort langsOp mijn ouderdom gaat het zicht zienderogen achteruit. Dan zie je alles niet meer zo goed, zelfs als het vlak voor je neus gebeurt.
Dan moet jij blijkbaar wel heel zielig zijn.
Om je te helpen.Dan moet jij blijkbaar wel heel zielig zijn.
Wacht, dat wist ik eigenlijk al...