- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overheid. Voor een student die nominaal afstudeert ligt de overheidsbijdrage hoger dan voor een student die afstudeert met uitloop.
is mij te vaak overkomen

Haha goede tip.is mij te vaak overkomen
daarom standaard een koffielepeltje in mijn tas
Er word in mijn sportschool geen enkele ruzie “uitgesproken”. Degene die dat doet zet ik er persoonlijk uitSaik is ongetwijfeld welkom op de dbb meet bij @Pleister. Kunnen ze het daar alsnog uitpraten
Jammer van de ban.

Haha +1!is mij te vaak overkomen
daarom standaard een koffielepeltje in mijn tas

Altijd welkom! Thnx@Pleister je gym ziet er tof uit naar aanleiding van de foto’s die ik heb gezien! In voor meet![]()

nee niet uitspreken...denk aan je ego dus een schijfje erbij!!Er word in mijn sportschool geen enkele ruzie “uitgesproken”. Degene die dat doet zet ik er persoonlijk uit![]()
Mogen het alleen uitvechten?Er word in mijn sportschool geen enkele ruzie “uitgesproken”. Degene die dat doet zet ik er persoonlijk uit![]()

Houdt er rekening mee dat er als een ban uitgedeeld wordt er al genoeg waarschuwingen aan vooraf zijn gegaan, als het dan blijft duren...
Om een ban te krijgen moet je het al erg bont maken (Uitgezonderd dealers, die vliegen zonder pardon eraf)
Dat mag ik niet bespreken.