Alexsdc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zat jij aan het aas ja?Mijn "groentenboer" stopt ermee na jarenlang leveren![]()

Kun je aas roken?

Nog een reden om naar Nederland te verhuizen.
Hoeveel had je dan ingenomen?Gisteren na lange tijd weer wat wietolie genomen voor het slapen, iets te grote dosis dus, man ik was smorgens nog zo stoned als een garnaal,en kon mn bed niet uit, fysio afgebeld en niet getraind, extra "rustdag" ik was de gehele dag licht in mn kop
![]()
5-8 druppels beter was 3-5 hij kickte behoorlijk in

Zitten toch wel meer mensen in de groenvoorziening?Mijn "groentenboer" stopt ermee na jarenlang leveren![]()
Er is de laatste tijd veel controle en veel groentevoorzieners zijn verplicht op vakantie en beginnen daarna met een andere zaak.Zitten toch wel meer mensen in de groenvoorziening?
Wat je zelf doet doe je meestal beter.Er is de laatste tijd veel controle en veel groentevoorzieners zijn verplicht op vakantie en beginnen daarna met een andere zaak.
Da’s tweemaal balen.100kg bench niet gehaald.
Eigen schuld , te lang gepauzeerd en begon in m'n kop te twijfelen.
Net een fles wijn gehad met een serieuze fout in.
Vaarwel 19,50 euro...

You know alot about science but you dont know how good a cigarette tastes in the morning.Je kunt alles roken...Of het heel gezond is, weet ik niet![]()
Voor deze post verloor ik karmapuntenIk moet toegeven dat ik hier fout ben. Ik heb de post aangepast. Als ik me inbeeld waarom de man het nam, en hoe zijn familie nu achterblijft, is het "dom" noemen niet echt mooi.
Waar is de logica?En ook voor deze post.. de kinderen zijn zich weer aan het vervelen. Hoe zielig kan je zijn?!Voor deze post verloor ik karmapuntenWaar is de logica?
Zeer volwassen gedrag....Ik stuur hem al negatieve karma meer verdient die niet
En ook voor deze post.. de kinderen zijn zich weer aan het vervelen. Hoe zielig kan je zijn?!