AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.361
Zo moe gister, in slaap gevallen met scherm open. Uurtje te vroeg wakker door het licht

• #111.362
Gisteren na lange tijd weer wat wietolie genomen voor het slapen, iets te grote dosis dus, man ik was smorgens nog zo stoned als een garnaal, :loony:en kon mn bed niet uit, fysio afgebeld en niet getraind, extra "rustdag" ik was de gehele dag licht in mn kop :(

• #111.363
Vandaag mijn 40ste verjaardag. Wou barbecueën, maar het regent de hele dag. Dus backup plan is pizza of chinees halen voor het bezoek. Alleen gisteravond iets verkeerd gegeten ofzo, mega maag kramp, hele nacht niet geslapen en ben nu echt beroerd. Hoofdpijn, zweten, kramp en spierpijn. Dat wordt dus niet eens taart eten en lekker bier drinken :(

• #111.364
Mijn "groentenboer" stopt ermee na jarenlang leveren :mad:

• #111.369
Gisteren na lange tijd weer wat wietolie genomen voor het slapen, iets te grote dosis dus, man ik was smorgens nog zo stoned als een garnaal, :loony:en kon mn bed niet uit, fysio afgebeld en niet getraind, extra "rustdag" ik was de gehele dag licht in mn kop :(
Hoeveel had je dan ingenomen?

• #111.372
  • #111.374
100kg bench niet gehaald.
Eigen schuld , te lang gepauzeerd en begon in m'n kop te twijfelen.

Net een fles wijn gehad met een serieuze fout in.
Vaarwel 19,50 euro...

• #111.377
Ik moet toegeven dat ik hier fout ben. Ik heb de post aangepast. Als ik me inbeeld waarom de man het nam, en hoe zijn familie nu achterblijft, is het "dom" noemen niet echt mooi.
Voor deze post verloor ik karmapunten??? Waar is de logica?

• #111.380
En ook voor deze post.. de kinderen zijn zich weer aan het vervelen. Hoe zielig kan je zijn?!

Ik heb me in de hele discussie niet gemengd, maar ik vermoed dat de irrelevantie tig pagina's verder in het topic voor sommige wat irritant kan zijn...

Terug
Naar boven