XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.381
Ik heb me in de hele discussie niet gemengd, maar ik vermoed dat de irrelevantie tig pagina's verder in het topic voor sommige wat irritant kan zijn...
Tja, en hoe komt het dat er zoveel pagina's kwamen? heb ik die helemaal alleen gevuld? Wees verdomme toch eens wat eerlijker...Integriteit is hier ver te zoeken.

• #111.382
Tja, en hoe komt het dat er zoveel pagina's kwamen? heb ik die helemaal alleen gevuld? Wees verdomme toch eens wat eerlijker...Integriteit is hier ver te zoeken.

Mijn laatste reactie hierop: ik doelde op het feit dat er al een hoop ándere onderwerpen van ándere forumleden de revue zijn gepasseerd: dat vult pagina's. Zou hetzelfde zijn als ik in 'Post je maaltijden' in een reactie vraag welke kip er is gebruikt op een foto van 3 weken geleden...

• #111.391
  • #111.393
Toen was ik nog niet geboren. :o

• #111.396
Voor deze post verloor ik karmapunten??? Waar is de logica?
Als je "logica" zoekt op het dbb forum, ga je lang moeten zoeken. :)
De meeste posts zijn echt wel leutig bedoeld, je moet alles niet zo serieus opnemen. En dit bedoel ik niet slecht naar jou toe.
In all seriousness, je gaat jezelf een stuk beter voelen eens je "de logica" soms wat achterwege laat. ;)

• #111.398
Als je "logica" zoekt op het dbb forum, ga je lang moeten zoeken. :)
De meeste posts zijn echt wel leutig bedoeld, je moet alles niet zo serieus opnemen. En dit bedoel ik niet slecht naar jou toe.
In all seriousness, je gaat jezelf een stuk beter voelen eens je "de logica" soms wat achterwege laat. ;)
@yasmine On a second thought, ik heb niks gezegd. Hier is natuurlijk helemaal niets van aan. :p
Doei!

Terug
Naar boven