Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wou vanmiddag even kort gaan slapen, word ik nu pas wakker
fuuuuuuuuuuuuuu

Moet morgen dan ook pas om 1u beginnen en heb nog aardig wat opdrachten te maken gelukkig

:(

had ik pas gedaan met werken, ging ik naar de kapper. zat er nog hout zaagsel in mijn haar. :fuu: schaamde mij kapot.

me mooie schoenen gestolen op de sportschool potverdomme

Word wakker en ga achter pc zitten. Pijnlijke steken in me schouder als ik verkeerd getrained heb. terwijl gister rustdag was en daarvoor rug(vooral DL) dus ik weet niet waar het vandaag komt.

iedere morgen als ik wil vertrekken hangt er zo khhhaaaaaaaannnnkkkk**************** spinnenweb precies op oog-haar hoogte die ontzichtbaar is. Iedere keer trap ik erin gvd en kan ik die zooi van me gezicht afhalen.

iedere morgen als ik wil vertrekken hangt er zo khhhaaaaaaaannnnkkkk**************** spinnenweb precies op oog-haar hoogte die ontzichtbaar is. Iedere keer trap ik erin gvd en kan ik die zooi van me gezicht afhalen.

ghgehe die spin is allang door je mond gekropen:trollface:

Overdagcafe gelocked :/ Damn

Stomme wijven die hard to get spelen ofzo.
een zon wijf gaat zeiken omdat ik zei dat ze niet goed kon zoenen, gaat ze nog steeds volgende dag boos doen. als je geen coïtus wil moet je ook niet je fockin nummer geven en hele tijd om me heen dansen met zaadvragende ogen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven