AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Stomme wijven die hard to get spelen ofzo.
een zon wijf gaat zeiken omdat ik zei dat ze niet goed kon zoenen, gaat ze nog steeds volgende dag boos doen. als je geen coïtus wil moet je ook niet je fockin nummer geven en hele tijd om me heen dansen met zaadvragende ogen

Zo te lezen was het leuk in Groningen :rolleyes:

xD ook die comment op dat filmpje. Van een of andere viespeuk die zegt dat hij opzoek is naar zulke schoonheden.

Allemaal leuk en aardig maar ik zie geen schoonheden :roflol:

whaha echt he:

Ik ga wekelijks naar de Enzo, op zoek naar dat soort moois. Jammer dat jullie op de dames wc zaten... Ik had graag een priveshowtje van jullie gehad. hmmmmmmmmm mjam

Stomme wijven die hard to get spelen ofzo.
een zon wijf gaat zeiken omdat ik zei dat ze niet goed kon zoenen, gaat ze nog steeds volgende dag boos doen. als je geen coïtus wil moet je ook niet je fockin nummer geven en hele tijd om me heen dansen met zaadvragende ogen

zo zijn sommige wijven man, die machtspelletjes kicken ze op. Als je dr op ingaat of het je aan laat trekken gaat het mis en ben je dr meestal kwijt.

facking knieblessure, en moet zaterdag opstap in Antwerpen.. 10 uur rechtstaan dus.
fuaaaaaaaaaarrrrkk :o..

zo zijn sommige wijven man, die machtspelletjes kicken ze op. Als je dr op ingaat of het je aan laat trekken gaat het mis en ben je dr meestal kwijt.

Ja man vies. Heb trouwens op jou aanraden begonnen met lezen van the game. pagina 100 nu en gistrr al wat dingetjes geprobeerd en werkte wel.

M'n rugtraining waar ik zo naar had uitgekeken ging niet naar tevredenheid.
Heb een week vakantie, meteen m'n strakke eet/slaap/trainritme kwijt. Laat mij maar weer werken.

Gvd, mijn chick gaat naar een girls only feest terwijl ik alleen thuis ben......
**** that b*ch

Had eindelijk een leuk gesprek aangeknoopt met een dame van eind de dertig (mooie milf), we besloten wat te dansen en te drinken, en niet veel later eindigden we op haar appartement waar we op het balkon gewoon aan het nken waren. Toen werd ik wakker en "****",,,een plakboxers.

Loop al de hele dag te denken, als ik morgen maar wat kan produceren bij de dames :(

En nu ik toch aan het opbiechten ben, kan ik gelijk maar m'n meest belachelijke van vandaag er ook maar opzetten.

Ik stond in de frituur en er stonden zo'n drie meisjes voor me.
één van hen had m'n aandacht getrokken en ik begon onbewust te staren, toen ik opkeek merkte ik dat ze het doorhad, ik verloor m'n cool en ik draaide me plots om, smackte tegen de schuifdeur en verliet de friettent, om alleen een paar minuten later te beseffen dat ik zonder m'n bestelling was vertrokken...

En nu ik toch aan het opbiechten ben, kan ik gelijk maar m'n meest belachelijke van vandaag er ook maar opzetten.

Ik stond in de frituur en er stonden zo'n drie meisjes voor me.
één van hen had m'n aandacht getrokken en ik begon onbewust te staren, toen ik opkeek merkte ik dat ze het doorhad, ik verloor m'n cool en ik draaide me plots om, smackte tegen de schuifdeur en verliet de friettent, om alleen een paar minuten later te beseffen dat ik zonder m'n bestelling was vertrokken...

Epic!:roflol:

Ach, all was not lost, ik ben er tenslotte nog achter gereden

Terug
Naar boven