- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Zegt m'n ene collega tegen de andere:
"Je moet na de seks niet meteen gaan slapen joh. Je moet even net doen of je interesse enzo in haar toont, want dat willen vrouwen graag na de seks."
Toen zei ik dus: "Als je alleen maar een poppenkast gaat op voeren en net gaat doen alsof, ben je geen steek beter, sterker nog, dat is nog veel slechter."
Wees dan gewoon jezelf; het moet toch vanuit jezelf komen. Ik begrijp niet hoeveel mensen (m.n. mannen) zichzelf vaak maar anders voor doen dan dat ze zijn en al helemaal niet binnen een relatie.
Eerlijkheid duurt het langst toch.
Daarnaast zou ik gewetensbezwaren krijgen als ik niet open zou zijn. 
"Je moet na de seks niet meteen gaan slapen joh. Je moet even net doen of je interesse enzo in haar toont, want dat willen vrouwen graag na de seks."
Toen zei ik dus: "Als je alleen maar een poppenkast gaat op voeren en net gaat doen alsof, ben je geen steek beter, sterker nog, dat is nog veel slechter."
Wees dan gewoon jezelf; het moet toch vanuit jezelf komen. Ik begrijp niet hoeveel mensen (m.n. mannen) zichzelf vaak maar anders voor doen dan dat ze zijn en al helemaal niet binnen een relatie.Eerlijkheid duurt het langst toch.
Daarnaast zou ik gewetensbezwaren krijgen als ik niet open zou zijn. 

lieve
. Reden #312 om het uit te maken.