XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.461
Zegt m'n ene collega tegen de andere:
"Je moet na de seks niet meteen gaan slapen joh. Je moet even net doen of je interesse enzo in haar toont, want dat willen vrouwen graag na de seks."
Toen zei ik dus: "Als je alleen maar een poppenkast gaat op voeren en net gaat doen alsof, ben je geen steek beter, sterker nog, dat is nog veel slechter." :mad: Wees dan gewoon jezelf; het moet toch vanuit jezelf komen. Ik begrijp niet hoeveel mensen (m.n. mannen) zichzelf vaak maar anders voor doen dan dat ze zijn en al helemaal niet binnen een relatie.

Eerlijkheid duurt het langst toch. :) Daarnaast zou ik gewetensbezwaren krijgen als ik niet open zou zijn. :no:

• #111.466
:popcorn::pepsi:

• #111.468
"Je moet na de seks niet meteen gaan slapen joh. Je moet even net doen of je interesse enzo in haar toont, want dat willen vrouwen graag na de seks."
Toen zei ik dus: "Als je alleen maar een poppenkast gaat op voeren en net gaat doen alsof, ben je geen steek beter, sterker nog, dat is nog veel slechter." :mad: Wees dan gewoon jezelf; het moet toch vanuit jezelf komen. Ik begrijp niet hoeveel mensen (m.n. mannen) zichzelf vaak maar anders voor doen dan dat ze zijn en al helemaal niet binnen een relatie.

Eerlijkheid duurt het langst toch. :) Daarnaast zou ik gewetensbezwaren krijgen als ik niet open zou zijn. :no:
Je doet dit om een beetje aangenaam te zijn voor je partner omdat je ander s nooit een relatie gaat kunnen onderhouden.

• #111.469
:roflol: lieve @Bert ,als er ergens veel word gelogen is het wel in een (langdurige) relatie,als je altijd eerlijk bent heb je elke dag ruzie

schat ,heb ik een dikke kont in deze broek ? nee hoor, hoe kom je daar nu bij ,

knappe vrouw he ,onze buurvrouw ,nee hoor valt wel mee ,jij bent veel knapper ,schatje

• #111.471
:roflol: lieve Bert ,als er ergens veel word gelogen is het wel in een (langdurige) relatie,als je altijd eerlijk bent heb je elke dag ruzie

knappe vrouw he ,onze buurvrouw ,nee hoor valt wel mee ,jij bent veel knapper ,schatje
De ironie bij m'n ex. Zelf wel altijd andere mannen complimenteren maar als ik eens wat zeg dan zwaait er wat :o. Reden #312 om het uit te maken.

• #111.473
:roflol: lieve Bert ,als er ergens veel word gelogen is het wel in een (langdurige) relatie,als je altijd eerlijk bent heb je elke dag ruzie

Voorbeeld :)

20190724_185208.jpg

• #111.479

Als het een of andere Tinder sl*t is kun best je botte zelf zijn.

@Vieze jij heeft gelijk!
Als je van iemand houdt neem je natuurlijk wel de moeite om te liegen en je beter voor de doen dan je daadwerkelijk bent. Hoe groter de liefde, hoe groter de leugens.

• #111.480
Als het een of andere Tinder sl*t is kun best je botte zelf zijn.

@Vieze jij heeft gelijk!
Als je van iemand houdt neem je natuurlijk wel de moeite om te liegen en je beter voor de doen dan je daadwerkelijk bent. Hoe groter de liefde, hoe groter de leugens.
Leugen voor eigen bestwil is niks mis mee, net alsof je elke keer na de seks even lief en zoetsappig wil praten/knuffelen :emo:

Als je haar dr blij mee maakt moet je het maar even faken ja i.p.v. de kont toe keren

Terug
Naar boven