AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.481
Leugen voor eigen bestwil is niks mis mee, net alsof je elke keer na de seks even lief en zoetsappig wil praten/knuffelen :emo:

Als je haar dr blij mee maakt moet je het maar even faken ja i.p.v. de kont toe keren
En als je heel lief bent keert ze jou misschien wel de kont toe. ;)

En dan nooit meer eens de wittebroodsweken voorbij zijn. :o

• #111.482
Zegt m'n ene collega tegen de andere:
"Je moet na de seks niet meteen gaan slapen joh. Je moet even net doen of je interesse enzo in haar toont, want dat willen vrouwen graag na de seks."
Toen zei ik dus: "Als je alleen maar een poppenkast gaat op voeren en net gaat doen alsof, ben je geen steek beter, sterker nog, dat is nog veel slechter." :mad: Wees dan gewoon jezelf; het moet toch vanuit jezelf komen. Ik begrijp niet hoeveel mensen (m.n. mannen) zichzelf vaak maar anders voor doen dan dat ze zijn en al helemaal niet binnen een relatie.

Eerlijkheid duurt het langst toch. :) Daarnaast zou ik gewetensbezwaren krijgen als ik niet open zou zijn. :no:
b84eft.jpg

• #111.483
Je doet dit om een beetje aangenaam te zijn voor je partner omdat je ander s nooit een relatie gaat kunnen onderhouden.
Of omdat het je het meent...
:roflol: lieve @Bert ,als er ergens veel word gelogen is het wel in een (langdurige) relatie,als je altijd eerlijk bent heb je elke dag ruzie

schat ,heb ik een dikke kont in deze broek ? nee hoor, hoe kom je daar nu bij ,

knappe vrouw he ,onze buurvrouw ,nee hoor valt wel mee ,jij bent veel knapper ,schatje
Oké, daar kan ik nog wel mee inkomen, maar ik kan gewoon niet liegen... althans, niet zonder schuldgevoel. :o
ach ik kan het die halve niet kwalijk nemen hij weet nie beter...:)
Ik maak slechts een onschuldig grapje bro :thumbs:. Om nou gelijk met 'mong**l' terug te komen. Ik word ook weleens een ouwe lul genoemd gezien mijn interesses en kan beter samenwerken met oudere collega's dan leeftijdsgenoten. :)
Leugen voor eigen bestwil is niks mis mee, net alsof je elke keer na de seks even lief en zoetsappig wil praten/knuffelen :emo:

Als je haar dr blij mee maakt moet je het maar even faken ja i.p.v. de kont toe keren
Ik wil altijd knuffelen, maar ben dan ook een beetje gek. :P
Ik dacht dat ik soms flauw was... Vanwaar toch dat sarcasme?

• #111.484
"Je moet na de seks niet meteen gaan slapen joh. Je moet even net doen of je interesse enzo in haar toont, want dat willen vrouwen graag na de seks."
Toen zei ik dus: "Als je alleen maar een poppenkast gaat op voeren en net gaat doen alsof, ben je geen steek beter, sterker nog, dat is nog veel slechter." :mad: Wees dan gewoon jezelf; het moet toch vanuit jezelf komen. Ik begrijp niet hoeveel mensen (m.n. mannen) zichzelf vaak maar anders voor doen dan dat ze zijn en al helemaal niet binnen een relatie.

Eerlijkheid duurt het langst toch. :) Daarnaast zou ik gewetensbezwaren krijgen als ik niet open zou zijn. :no:

Screenshot_20190724-200416_Gallery.jpg

• #111.486

Wat weet jou nou van seks met vrouwen? Je hebt meer mannen gepijpt dan Freddie Mercury.

• #111.490
  • #111.494
  • #111.496
Want politiek en religie kan ik niet serieus nemen.

• #111.499
Dan is het goed (turd, haha :roflol:); soms kan ik je niet echt peilen, aangezien 99% van je posts hier serieus is en over politiek/religie/voetbal/actualiteiten gaat.
Arminius is nog al gefrustreerd. Hij is in een vorm van midlifecrisis die nooit op houd en al jeugdig begonnen is.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven