XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dankje, komt wel goed :)

Wat mij dag ook verpest:
M'n moeder die de hele tijd zegt dat ik een bolle kop krijg, ik word er potverdomme strontziek van, ze moet dr bek gewoon houden. Ik zeg tegen haar toch ook niet dat ze ****ing grijze haren krijgt.

Pff frustraties
:o

Je hebt ook een bolle kop :P

Dankje, komt wel goed :)

Wat mij dag ook verpest:
M'n moeder die de hele tijd zegt dat ik een bolle kop krijg, ik word er potverdomme strontziek van, ze moet dr bek gewoon houden. Ik zeg tegen haar toch ook niet dat ze ****ing grijze haren krijgt.

Pff frustraties
:o

gheghehe. vochtretentie van de aas ckrs ofnie:trollface:

Kan jij nie tillen met belt? Gewoon door je buik ademen en de eventuele pijn negeren :D

Lukt wel. Ik span me buik aan en adem alle lucht in me buik. Zit kurkvast dan.
Maar goed achteroverzitten en omhoog gaan lukt niet echt. Ik trek de bar alsware van me lichaam weg.

Mensen zeggen ook dat ik een dikke kop heb gekregen, care factor is low. Dan zeggen ze wel erna, zo jij bent wel breed geworden.
:trollface:

Ik hoor ook vaker van: zoo jij moet stoppen met trainen man :o

Was ****ing leuk. Na de zomervakantie (hele vakantie keihard gevreten en getraind), kwam ik mensen tegen die ik al paar maanden niet had gezien en iedereen zei wel iets over dat ik stukken breder was geworden enzo.

Maar ja, m'n moeder is zo'n ****ing negatieveling (?), die kraakt me altijd af.

post foto's

lars komt gwn omdat je meer vet aankomt.

ja duh, weet ik ook wel, maar omdat m'n ma zit te zeiken, zit ik eraan te denken om te gaan cutten. Maar ik ben helemaal niet dik ****ing hell!

m'n ma zegt btw nu wel van: ja, nu is je hoofd boller dan 2 weken geleden. YEAH RIGHT!

Maakt toch niet uit een 'dikke' kop. liever alpha hoofd dan ecto platte shit waar de botten nog uitsteken.

foto's van je moeder? Kan ik situatie beter begrijpen.

Terug
Naar boven