Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebroken dienst werken... 08.00-12.00 en 17.00-22.00....
Sochtends vervelen en savonds achterlijk druk @ Gall & Gall![]()

Umad?Komt een moeilijk wauze vrouw binnen, koopt een fles safari "of ik het al een cadeau wil inpakken" stomme klotefles past niet in een standaard cadeuverpakking![]()
Hele klotefles met de hand inpakken, terwijl die vrouw toch een alcoholist is die zichzelf een cadeau geeft![]()

Komt een moeilijk wauze vrouw binnen, koopt een fles safari "of ik het al een cadeau wil inpakken" stomme klotefles past niet in een standaard cadeuverpakking![]()
Hele klotefles met de hand inpakken, terwijl die vrouw toch een alcoholist is die zichzelf een cadeau geeft![]()

Komt een moeilijk wauze vrouw binnen, koopt een fles safari "of ik het al een cadeau wil inpakken" stomme klotefles past niet in een standaard cadeuverpakking![]()

met gta sa Dikke mods gedownload en ging ik blij spelen. loopt hij vast en moet ik weer opnieuw beginnen. vergeten op te slaan![]()

gvd deadlift is heel apart gegaan.
dinsdag voor het eerst met belt en toen deed ik 2x150 (k*t gevoel door belt)
vanochtend gelijk met belt opwarmen omdat de techniek helemaal anders werd. en kom ik uit op 1x145
Niet meer maxen voor mij. gewoon lekker 5-10 reps![]()

haha u mad? Consumenten gaan eerder naar [Ary Legobuilder] dan thomas de bouwvakker voor een huiske![]()
?