MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

met gta sa Dikke mods gedownload en ging ik blij spelen. loopt hij vast en moet ik weer opnieuw beginnen. vergeten op te slaan :(

Komt een moeilijk wauze vrouw binnen, koopt een fles safari "of ik het al een cadeau wil inpakken" stomme klotefles past niet in een standaard cadeuverpakking :(

Hele klotefles met de hand inpakken, terwijl die vrouw toch een alcoholist is die zichzelf een cadeau geeft :rolleyes:

Komt een moeilijk wauze vrouw binnen, koopt een fles safari "of ik het al een cadeau wil inpakken" stomme klotefles past niet in een standaard cadeuverpakking :(

Hele klotefles met de hand inpakken, terwijl die vrouw toch een alcoholist is die zichzelf een cadeau geeft :rolleyes:
Umad?

:roflol:

hahahahahaha geweldigg

2e vrouwtje al... "ik drink geen alcohol" maar wel precies weten waar de fles staan :rolleyes: veel meer respect voor die lui die met een joint in hun bek de winkel in waggelen onder het mom van "hele dag peng, hele avond loesss" dat t veelal uitkeringstrekkers zijn... Swa :p

Darmkanker vastgesteld bij een maat van me.. wtf ???

Vanaf gisterenmiddag halverwege trainen al ziek, vannacht moeilijk geslapen vanwege een verstopte neus en zo nu en dan kwam er een groen monster uit mijn keel.

Niks voor mij om me zo zwak te voelen maar kon het trainen niet laten. Krijg gelukkig wel wat eten weg maar daar is ook alles meegezegd.

met gta sa Dikke mods gedownload en ging ik blij spelen. loopt hij vast en moet ik weer opnieuw beginnen. vergeten op te slaan :(

Ik had ook een mod voor gta sa met betere draw distance en graphics. Die loopt ook gewoon om zoveel minuten vast xD

gvd deadlift is heel apart gegaan.
dinsdag voor het eerst met belt en toen deed ik 2x150 (k*t gevoel door belt)
vanochtend gelijk met belt opwarmen omdat de techniek helemaal anders werd. en kom ik uit op 1x145 :mad:
Niet meer maxen voor mij. gewoon lekker 5-10 reps :p

Dat Ary de lego bouwer wakker is :) Hmm...

Een mail van men baas!

gvd deadlift is heel apart gegaan.
dinsdag voor het eerst met belt en toen deed ik 2x150 (k*t gevoel door belt)
vanochtend gelijk met belt opwarmen omdat de techniek helemaal anders werd. en kom ik uit op 1x145 :mad:
Niet meer maxen voor mij. gewoon lekker 5-10 reps :p

Kan jij nie tillen met belt? Gewoon door je buik ademen en de eventuele pijn negeren :D

Terug
Naar boven