- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag condoom gescheurd en per ongeluk de dvp gecreampied..nouja, het was er eigenlijk gewoon vollebak in. En het klaarkomen duurde nu net hemelslang..oh crap
Hele klonters whey inslikken omdat mijn mixer zijn werk niet heeft gedaan ;/

Ik haat mijn leven, ik heb ALTIJD honger. En ik kan niet schransen zonder vet te gainen zoals sommige ecto's....=[
Ik haat mijn leven, ik heb ALTIJD honger. En ik kan niet schransen zonder vet te gainen zoals sommige ecto's....=[

He man., ik ga laatste tijd zwemmen naar de trainingen ( nou ja sommige dan), ik heb besloten om zo lekker te blijven zit nu weer op 91kg (net gewogen naaar training, maarja wel met kleren + volle mag + dikke water dus zal uiteindelijk zo'n 84-85kg overblijven clean in de morgen.
Besloten om heel de winter op dat gewicht te blijven tenzij ik weer lekker alleen ben. Voelt eigenlijk best goed, alleen jammer dat je krachtstats dan langzaam gainen. Mss ook iets voor jouw man; ga ook eens uit en wat chicks hosselen, je weeet ik had het snel voormekaar lukt jouw ook wel man.

Ey rijst, leuk verhaal man maar wat heeft dat ermee te maken dat ik altijd honger heb?![]()
Ik ga ook uit enzo hoor, haat me leven niet was overdreven. Vind me lichaam alleen irritant altijd honger.
![]()
ja je klinkt als een 3e ranks emo die een poging doet om een zetpil van een halve meter omtrek in te brengen en uiteindelijk ook lukt.
*hint*
, hij zit erin hoor.VI maakt mijn dag wel goed. Prachtige uitzending. Hahaha tranen over me wange
Idd te mooi, kan niet wachten tot van der gijp terug komt.VI maakt mijn dag wel goed. Prachtige uitzending. Hahaha tranen over me wange
Hele klonters whey inslikken omdat mijn mixer zijn werk niet heeft gedaan ;/