Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik nog een 4de keer wou, maar ik naar mijn werk moest :mad:
Bish killy not amused!!

He man., ik ga laatste tijd zwemmen naar de trainingen ( nou ja sommige dan), ik heb besloten om zo lekker te blijven zit nu weer op 91kg (net gewogen naaar training, maarja wel met kleren + volle mag + dikke water dus zal uiteindelijk zo'n 84-85kg overblijven clean in de morgen.

Besloten om heel de winter op dat gewicht te blijven tenzij ik weer lekker alleen ben. Voelt eigenlijk best goed, alleen jammer dat je krachtstats dan langzaam gainen. Mss ook iets voor jouw man; ga ook eens uit en wat chicks hosselen, je weeet ik had het snel voormekaar lukt jouw ook wel man.

moet ook je #1 priority zijn toch? op geld na haha

Meisje dat niet helemaal goed is op msn heel gesprek ineens:

Meisje zegt:
mooi
weetje he gisteren was netzo erg inhet stadion
stonden van die jongens mega erg met de mond open na mij te kijken
e hadde het zo over mij
kreeg zn jongen een stijve ik dacht wtf en later in de rust gingen ze me een voor 1 in mn kont knijpen
wtf echt kansloos

Thomas zegt:
loooool

Meisje dat niet helemaal goed is op msn heel gesprek ineens:

Meisje zegt:
mooi
weetje he gisteren was netzo erg inhet stadion
stonden van die jongens mega erg met de mond open na mij te kijken
e hadde het zo over mij
kreeg zn jongen een stijve ik dacht wtf en later in de rust gingen ze me een voor 1 in mn kont knijpen
wtf echt kansloos

Thomas zegt:
loooool
looooooool hahaha pics van dat meisje?

ze wil tegen haar guy-friend vertellen dat ze nog goed in de markt ligt om haar eigen beter te voelen.

Zielige aandachtsh**r.

ze wil tegen haar guy-friend vertellen dat ze nog goed in de markt ligt om haar eigen beter te voelen.

Zielige aandachtsh**r.

Nee ze is raar.. ze voegde me toe en heeft het altijd alleen maar over hoe goed ze is, hoe lekker ze wel niet is .. maar als je die foto's ziet .. is ze fugly as hell.. :P

Zielige aandachtsh**r.

Nou, meestal zeggen meisjes dit soort dingen, tegen jongens die ze leuk vinden:rolleyes: Om de jongen wss jaloers te maken ofzo, zodat ie zelf actie gaat ondernemen! Thomas heeft sjans

Nou, meestal zeggen meisjes dit soort dingen, tegen jongens die ze leuk vinden:rolleyes: Om de jongen wss jaloers te maken ofzo, zodat ie zelf actie gaat ondernemen! Thomas heeft sjans

shhht, ik had een verdoken dis in mijn antwoord ingewerkt, je verdoet het.

niemand snapt mijn dis :(

15 jaar? doe is msn poste brah

Nee ze is raar.. ze voegde me toe en heeft het altijd alleen maar over hoe goed ze is, hoe lekker ze wel niet is .. maar als je die foto's ziet .. is ze fugly as hell.. :P

dan kun je zelf toch al conclusies trekken:P, die wil gewoon beetje moed putten uit jouw zodat ze er weer een dag tegen aan kan:P

je moet juist zeggen, je bent dan ook een mooi meisje, kunne sommige jongens niet mee om gaan,

als ze dan hapt ( doen alleen de lelijken:P) kun je der uitlachen

Terug
Naar boven