AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.901
  • #112.904
  • #112.906
  • #112.908
Omdat ze dat niet gewend is, dan eet ze waarschijnlijk niet en kan niet gespoten worden en als dat te lang is wordt ze ziek.

Okay, lastig.. Kwestie van prioriteiten denk ik.. Als het mijn kat was geweest dan had ik er sowieso een oplossing voor gevonden, links- of rechtsom.

• #112.911
Okay, lastig.. Kwestie van prioriteiten denk ik.. Als het mijn kat was geweest dan had ik er sowieso een oplossing voor gevonden, links- of rechtsom.

Ik kan mijn kat niet ergens achterlaten in de wetenschap dat ze zich beroerd gaat voelen, omdat ik perse op vakantie moet. Dan gaat de kat voor ja.

• #112.912
Ik kan mijn kat niet ergens achterlaten in de wetenschap dat ze zich beroerd gaat voelen, omdat ik perse op vakantie moet. Dan gaat de kat voor ja.

Nee, maar het feit dat je zelf in die beperkte gedachte blijft hangen zorgt er uiteindelijk voor dat je geen acceptabele oplossing gaat vinden.

• #112.913
Om 3u nog eens op controle bij het ziekenhuis bij de dermatoloog... Wat een kut uur. Nu moet ik geforceerd vroeg gaan want na 4-5u zijn er teveel mensen en dat kan ik niet hendelen.

• #112.914
Nee, maar het feit dat je zelf in die beperkte gedachte blijft hangen zorgt er uiteindelijk voor dat je geen acceptabele oplossing gaat vinden.

De buurvrouw was eigenlijk perfect. Kat blij en ik ook blij. Ben nog verder aan het kijken, voor iemand die aan huis komt.

• #112.916
Hier zitten trouwens veel mensen die kunnen spuiten, geen dierenliefhebber hier die bij mij in de buurt woont en te vertrouwen is en die tegen betaling de kat wil spuiten?

• #112.918
Thanks for reminding waarom ik ook alweer geen huisdieren wil :grinny:

• #112.919
  • #112.920
Hier zitten trouwens veel mensen die kunnen spuiten, geen dierenliefhebber hier die bij mij in de buurt woont en te vertrouwen is en die tegen betaling de kat wil spuiten?

Spuitje stelt toch niets voor. Heb je geen zusje, moeder, nichtje, vriendin die dit wilt doen?

Terug
Naar boven