- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Sittard
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De buurvrouw was eigenlijk perfect. Kat blij en ik ook blij. Ben nog verder aan het kijken, voor iemand die aan huis komt.
Spuitje stelt toch niets voor. Heb je geen zusje, moeder, nichtje, vriendin die dit wilt doen?
Ow jewel hoor, hier willen ze je niet en over de grens ben je als ‘rijke’ toerist natuurlijk een stuk aantrekkelijker.
a**holeIk heb geen idee waar je op reis gaat, maar is een hotel waar huisdieren toegelaten zijn geen optie?
Tenzij het een vliegvakantie is natuurlijk, dan gaat het al moeilijker om je kat mee te nemen.

Zal ik de kat wel spuiten hoor.De buurvrouw wil de kat niet spuiten, nu kan ik niet op vakantie met B.![]()
Ik kom ook aan huisDe buurvrouw was eigenlijk perfect. Kat blij en ik ook blij. Ben nog verder aan het kijken, voor iemand die aan huis komt.

Ja ik weet dat jij wilt dat ik een opmerking ga maken over spuiten in de poes van Pat![]()
Maar dat ga je niét doenJa ik weet dat jij wilt dat ik een opmerking ga maken over spuiten in de poes van Pat![]()

Staat zo'n fitchick te curlen voor de spiegels. Ga per ongeluk voor haar staan en toen werd ik toch uitgekafferd. Pittige tante was dat zeg.
Ik ga nooit uit, en ik ben niet op fixen, ben op gains maken
Yasmine kan het mss doen. Die kent veel van katten.@pat82 heb je geen vrienden of familie in de buurt wonen?
Of indien niet, iemand anders uit jouw straat aan wie je jouw kat durft toe te vertrouwen?

Je brengt een kat toch niet naar het asiel omdat je op vakantie wilt. Neem dan geen huisdieren.
ik weet het, helaas gebeurd het..weet-je-toch-wel?Je brengt een kat toch niet naar het asiel omdat je op vakantie wilt. Neem dan geen huisdieren.

Dat dat gebeurt staat los van jouw opmerking.
Nee, ik denk dat jij je niet laat wegjagen door de buurvrouw. En Sittard is voor jou een leuk ritje met de motor.