Thx. Was lomp van mij natuurlijk. Maar het doet toch behoorlijk zeer nu. En het ergste van al: de koffie smaakt me niet!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx. Was lomp van mij natuurlijk. Maar het doet toch behoorlijk zeer nu. En het ergste van al: de koffie smaakt me niet!

Zal op jou gaan zitten.
Als het jeukt moet je krabben.Thx. Was lomp van mij natuurlijk. Maar het doet toch behoorlijk zeer nu. En het ergste van al: de koffie smaakt me niet!![]()

IJS....heel veul IJSZonet gloeiend hete koffie op mijn hand gegoten... Coördinatie oog-hand is vandaag blijkbaar nog niet geactiveerd![]()

Wauw....
IronaddictPreek van de fysio gehad, dat ik toch echt eens voorzichtiger moest worden.
Heb blijkbaar m'n stabilisatie spier in m'n "goeie" schouder een flinke opdonder gegeven. Net 1e behandeling dry needling gehad en mag vandaag niet naar de sportschool ..
Alleen wat cardio jammer genoeg

Ooooops, ff gas terug buffel!! laat die tabel maar ff met rustPreek van de fysio gehad, dat ik toch echt eens voorzichtiger moest worden.
Heb blijkbaar m'n stabilisatie spier in m'n "goeie" schouder een flinke opdonder gegeven. Net 1e behandeling dry needling gehad en mag vandaag niet naar de sportschool ..

Ooooops, ff gas terug buffel!! laat die tabel maar ff met rust
Toch goed dat je geweest bent!!
mag vrijdag weer terug.. Jij kan tegen zoveel dingen niet. Als we daar ookal rekening mee moeten gaan houden.Toch weer even iets te lang op het grapje doorgaan, je weet dat ik daar niet tegen kan
Er zijn geen andere rubberen tegels
Oei... een beetje te eigenwijs geweest Mitsy?Preek van de fysio gehad, dat ik toch echt eens voorzichtiger moest worden.