MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.185
Mn doosje van mn oortjes kwijt... kan er niks mee zonder en ben kapot. Ff cola drinken en terug 15km fietsen

• #113.187
Screenshot_2019-08-27-11-18-52-963_com.android.chrome.png

Door de mand gevallen.

• #113.189
Daar is geen beginnen aan.

• #113.191
Preek van de fysio gehad, dat ik toch echt eens voorzichtiger moest worden. :roflol:
Heb blijkbaar m'n stabilisatie spier in m'n "goeie" schouder een flinke opdonder gegeven. Net 1e behandeling dry needling gehad en mag vandaag niet naar de sportschool .. :sad:
Alleen wat cardio jammer genoeg

• #113.192
Preek van de fysio gehad, dat ik toch echt eens voorzichtiger moest worden. :roflol:
Heb blijkbaar m'n stabilisatie spier in m'n "goeie" schouder een flinke opdonder gegeven. Net 1e behandeling dry needling gehad en mag vandaag niet naar de sportschool .. :sad:
Ironaddict

• #113.194
Ooooops, ff gas terug buffel!! laat die tabel maar ff met rust :p
Toch goed dat je geweest bent!!

• #113.197
Blinde mol die mn gewicht al weg aan het doen was (deadlift) omdat ik ff achter mn belt was. Mn schoenen enz lagen er nog. Uiteindelijk weg gestuurd en doet ie fk barbell curls... moet dat nu srs in het squatrack

• #113.198
Maar jij doet wel deadliften in een squatrack???

• #113.200
Oei... een beetje te eigenwijs geweest Mitsy? :p
Even rustiger aan doen dan vandaag. Komt goed!
Ik moet morgen ook naar kine voor nieuwe dry needling sessie. Altijd "leuk"...

Terug
Naar boven