- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat op mijn mobiel. En toen ging ik van het fietspad af.
But in the end, komt het allemaal wel weer goed! Keep your head up 
Als het jeukt, moet je krabben...
Ach, dat is rot
Hang in there Bubs. Hopelijk intussen al wat beter... courage!Zou die niet opeten neeOhja en om de dag nog wat slechter te maken, bij die pre workout van ff geleden zaten 2 zakjes. Ik dacht: oh jeuj, nog wat extra proevertjes ofzo... Het is gewoon om alles droog te houden :'(

Haha ja denk 't ook niet, het voelt echt als een pre workout poedertje, zocht een smaakje en dan stond er "do not eat".

Ohja en om de dag nog wat slechter te maken, bij die pre workout van ff geleden zaten 2 zakjes. Ik dacht: oh jeuj, nog wat extra proevertjes ofzo... Het is gewoon om alles droog te houden :'(
Haha ja denk 't ook niet, het voelt echt als een pre workout poedertje, zocht een smaakje en dan stond er "do not eat".![]()

Vandaar ook naar de dokter? Lijkt me niet echt gezond....is volgens mij best giftig spul
kop op!Zonet gloeiend hete koffie op mijn hand gegoten... Coördinatie oog-hand is vandaag blijkbaar nog niet geactiveerd![]()
Je kunt dan ook beter op je zadel gaan zitten.Ik zat op mijn mobiel. En toen ging ik van het fietspad af.