- Waardering
- 22.485
Mja, het is momenteel niet veel wetenschappelijker dan acupunctuur.
Dan misschien toch beter bij @Bert gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dry Berting. IYKWIM
Ik hap altijd en bij de forummeet zet ik 'm alles nog wel betaald.Jullie begrijpen wel dat Wanna kneiter hard loopt te trollen toch? Of vinden jullie het leuk om te happen?
Shockerend!Jullie begrijpen wel dat Wanna kneiter hard loopt te trollen toch? Of vinden jullie het leuk om te happen?
Het is acupunctuur, toch?Mja, het is momenteel niet veel wetenschappelijker dan acupunctuur.
Gerapporteerd! O wacht het gaat over Wanna. Maak hem KAPOT!Ik hap altijd en bij de forummeet zet ik 'm alles nog wel betaald.
Dat geldt ook voor de shitload aan supplementen die legaal op de markt verkrijgbaar zijn en waar je geen reet van merkt.Echt? Ik dacht het goedgekeurd was om het zo te zeggen
Weer iets geleerd
Goedgekeurd door en voor...?Echt? Ik dacht het goedgekeurd was om het zo te zeggen
Weer iets geleerd
In essentie wel ja.
Nu daag je mij weer uit als je mij negeert dan reageer ik ook niet meer. Ik probeer kalm te doen, dat lukt niet met mensen zoals jou.
Even hypothetisch: dus als iedereen jou zou negeren, reageer je helemáál niet meer?
#mogelijkheden
daar kan ik geen antwoord opgeven maar wij hebben toch niets met elkaar te maken?

Hypothetisch denken is niet zijn sterkste kant.... afin, denken tout court niet eigenlijk.
Hypothetisch denken is niet zijn sterkste kant.... afin, denken tout court niet eigenlijk.

Hé, maar ik heb wél mooi 88 karmapunten binnengeharkt voor mijn 'pottenkapsel'
Ik ga stuk[/QUOTE
Hahaha rock’n roll kapsel it is.
Heb hem zelf ook jaren gehad sexy
Je wilt eigenlijk gewoon zeggen dat ze jaren achterloopt.Hahaha rock’n roll kapsel it is.
Heb hem zelf ook jaren gehad sexy
Je wilt eigenlijk gewoon zeggen dat ze jaren achterloopt.